416 Reacties

6 maanden geleden

Wij vertrekken halverwege juli naar Camping Las Dunas in Spanje. Maken 2 overnachtingen in Frankrijk. Daar staan we 10 dagen (in Spanje) en dan willen we op de terugweg nog een stop maken in Frankrijk en nog een weekje staan. Hebben 2 meiden. Komende zomer zijn ze 3,5 en 1 jaar en 3 maanden!😊 Vinden het campingleven heerlijk!

6 maanden geleden

Wij gaan twee weken naar Beach Resort Nieuwvliet-Bad; ze hebben daar verschillende huisjes met een omheining om het huisje. Ideaal met onze zoon van dan ruim 2 jaar en hond! En een midweek of week naar vakantiepark molenwaard (Fien en Teun)

6 maanden geleden

Wij boeken altijd in deze periode. Wij zijn afgelopen jaar 2x wezen vliegen. Met 10 en 14 maanden. Volgend jaar gaan we niet vliegen maar hebben inmiddels al Centerparcs Eifel geboekt. Vip huisje.

6 maanden geleden

Ik heb 1,5 maand geleden geboekt. Wij gaan 17 dagen naar een 5 sterren all in resort in Turkije. Voor 5 personen waarvan 1 baby €3200 Ik heb geboekt via fti, dit is een Duits reisbureau. Wij gaan trouwens in de meivakantie

6 maanden geleden

Wij gaan 3 weken met de camper weg, denk noorwegen of Franse kust

6 maanden geleden

Reactie op IsaMarie1997

Ik heb 1,5 maand geleden geboekt. Wij gaan 17 dagen naar een 5 sterren all ...
Wij hebben afgelopen mei en september ook via fti geboekt. Maar wel via Nederlands reisbureau.

6 maanden geleden

Camping hu altomincio is helemaal geweldig! Afgelopen zomer 2 weken geweest met mijn gezin, mijn jongens zijn 2 en 4 jaar. Echt een aanrader🤗🤗

6 maanden geleden

Wij zijn ons ook al aan het orienteren. Maar twijfelen enorm deze keer! Willen graag met de auto naar een camping zoals we eigenlijk altijd doen. Normaal gaan we naar zuid frankrijk of kroatie maar dan hebben we 1 overnachting. Dat willen we deze keer eigenlijk echt niet. Maar ik wil wel zonzekerheid en het mediterraanse vakantie gevoel en het liefst aan zee/meer. Hoeft zeker geen grote /schreeuwerige camping te zijn. We hebben een dochter ze is dan 3,5 en een zoon hij is dan 6 maanden. Lastig lastig.. iemand leuke tips?

6 maanden geleden

Heel goed juist, heb je vaak leuke kortingen!

6 maanden geleden

Wij zijn ons aan het oriënteren hoe het straks moet als ze 5 jaar is en we niet meer lowbudget van luxe, ruimte en rust kunnen genieten voor weinig geld 🙈 🤓 Wij gaan volgende maand naar een luxe 10 persoons villa (villa blanca salobrena) met uitzicht op de zee, prive zwembad (infinity pool), prive jacuzzi met zon in de zee zien zakken uitzicht 😆, 4 slaapkamers etc. In het hoog seizoen geloof ik 1900 per week en dan je vliegtickets nog. Ook leuk en betaalbaar met 2 gezinnen 🤪😉 En ben benieuwd naar jullie aanraders om het massatoerisme te omzeilen 🤓😎🙈

6 maanden geleden

Reactie op Tannnnie

Wij zijn ons aan het oriënteren hoe het straks moet als ze 5 jaar is en we ...
Wauwie😍! Mijn man werkt in het onderwijs dus nog nooit in het laagseizoen kunnen gaan🙈

6 maanden geleden

In ons planning staat heel Oktober 2024 Thailand. Ons kleintje is dan 2,5 jaar. December horen we of de vakantie dagen worden goedgekeurd dan boeken.

6 maanden geleden

Reactie op JADE-

Wauwie😍! Mijn man werkt in het onderwijs dus nog nooit in het laagseizoen ...
Op de middelbare school mag hij zijn pb uren hiervoor gebruiken. Tenzij jullie die al gebruiken voor kinderopvang ofzo, uit laten betalen nog handiger. Maar dit jaar 90 pb uren is nagenoeg 2 weken verlof

6 maanden geleden

Wij willen in 2024 voor het eerst met de auto op vakantie gaan. Naar Italië of kroatie! Voorheen altijd vliegvakanties gedaan, maar laatste keer was ons niet bevallen 🙈 Iemand nog tips voor deze landen? Mag een (luxe) camping/huisje/appartement zijn.

6 maanden geleden

Ik vind vakanties zoeken/boeken. Echt zo moeilijk en drama, het is gewoon te veel keus. Ik ben er zo slecht in. Ik was vorig jaar last minute naar Portugal en dat is mij goed bevallen. Ik hou van de combinatie kleinschaligheid, comfort en hygiëne 🤣. Dus als ik een privé huisje of andere accomodatie kan vinden, dat dicht bij een strand en leuke stad ligt ben ik blij. Ik was vorig jaar naar Portugal en dat is me echt heel goed bevallen, super fijne mensen. Alleen het huisje was qua onderhoud wel matig en dat vond ik wel lastig loslaten. Dit jaar hebben we een huis gekocht en daar is heel veel spaargeld in gaan zitten. Toch wil ik graag als gezin een paar dagen er op uit. Liefst met de auto, dan kan de hond mee en scheelt dat weer een hoop geld. Maar echt geen idee waar te beginnen. Dus ik lees gezellig mee!

6 maanden geleden

Ik ga alleen met mijn zoontje naar Nederland, één tot twee maanden naar mijn familie. Ik ga dan online werken en misschien een week of wat vrij nemen. Mijn man kan helaas niet mee vanwege zijn werk. Ik kijk er nu al naar uit, behalve naar de vliegreis van 11 uur met een dreumes van 1,5 jaar. 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Elenita

Ik ga alleen met mijn zoontje naar Nederland, één tot twee maanden naar mij ...
Wow waar kom je dan vandaan? Hahaha Amerika?

6 maanden geleden

Reactie op Anney

Ik vind vakanties zoeken/boeken. Echt zo moeilijk en drama, het is gewoon t ...
Zoek je perse zon? Duitsland, Hunsrück gebied. Super mooi. Duitsland is heel hond vriendelijk. En het (uit)eten is redelijk goedkoop. Wij hadden 2 jaar geleden een vrijstaande woning geboekt met omheinde tuin. Hond mag mee. Echt super mooie omgeving en het huis was van alle gemakken voorzien.

6 maanden geleden

Reactie op Anney

Ik vind vakanties zoeken/boeken. Echt zo moeilijk en drama, het is gewoon t ...
Zoek eens op dogsincluded.nl, daarop staan allemaal huisjes. Duitsland is erg hondvriendelijk, maar je kunt ook naar Denemarken of België kijken.

6 maanden geleden

Reactie op M_1986

Zoek je perse zon? Duitsland, Hunsrück gebied. Super mooi. Duitsland is hee ...
Ja zo’n is wel ee m’n vereiste .. hoeft niet 30 graden. Maar temperatuur tussen de 20 graden en 22 graden vind ik wel fijn. Maar ik ga toch even kijken. Via wat had je dat geboekt?☺️