29 Reacties

17 dagen geleden

Oja ze is 14 maanden

17 dagen geleden

Ik was helemaal in de war door je titel 😅 Klinkt wel als de slaapregressie rond deze leeftijd. Doet ze nog één of twee dutjes?

17 dagen geleden

Gesproken over een clikbait titel 😂 Verder geen tips, sorry. Lijkt me wel lastig voor jullie allemaal!

17 dagen geleden

Sprong 9? Die was hier heel heftig...

17 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Gesproken over een clikbait titel 😂 Verder geen tips, sorry. Lijkt me wel ...
Idd haha, ik dacht ook, kind heeft per ongeluk red Bull gedronken! Heb je al geprobeerd haar eerder naar bed te brengen? Misschien wordt ze druk door oververmoeidheid.

17 dagen geleden

Zou het sprong 9 kunnen zijn? Wij zijn er net uit, was ook drama met slapen 😓😴 En nog even voor het slapen op haar kamertje rustig spelen, boekje lezen, zingen of iets dergelijks? Doet ze overdag 1 of 2 slaapjes? Sterkte en hou vol🥰

17 dagen geleden

Ja sorry mensen clickbait titel, anders gaan er te weinig mensen lezen. Ben wanhopig op dit moment😳

17 dagen geleden

Reactie op Warmtepomp

Ik was helemaal in de war door je titel 😅 Klinkt wel als de slaapregressi ...
Snap ik 😂 ze doet sochtends een dutje en het middag dutje wordt vaak geweigerd, maar ze heeft hem eigenlijk wel nodig

17 dagen geleden

Reactie op Tandenfee

Snap ik 😂 ze doet sochtends een dutje en het middag dutje wordt vaak gewei ...
Het kan zijn dat ze misschien toe is aan maar één dutje. Misschien dat eens proberen? Dus alleen aan het begin van de middag.

17 dagen geleden

Wij zijn overgegaan op alleen een middag dutje, dat was in de avond al veel beter.. eerst om half 11 naar bed, dan 11 uur nu uiteindelijk half 12/12 uur en dan slaapt hij 2/2,5 uur. Scheelt in de avond en hoop ellende (bij ons) Succes!

17 dagen geleden

Reactie op Mamanonon

Sprong 9? Die was hier heel heftig...
Hoelang heeft het geduurd bij jullie? En was slapen ook erg lastig bij jullie? En wat merkte je verder? Mn dochter is wel echt als plakband aan mijn laatste tijd

17 dagen geleden

Reactie op Tandenfee

Hoelang heeft het geduurd bij jullie? En was slapen ook erg lastig bij jull ...
Jeetje dat heeft zeker 3 weken geduurd (sorry 🫠) Maar inderdaad ineens heel plakkerig , humeuriger, vaker wakker enz enz. Sprong 9 was de ergste van allemaal!

17 dagen geleden

Reactie op Isabel_90

Idd haha, ik dacht ook, kind heeft per ongeluk red Bull gedronken! Heb je ...
Ja sorry mensen 😂 ik heb haar gisteren om half 6 al naar bed gebracht. Ze was helemaal kapot. Tijdje vastgehouden en toen ik haar wilde neerleggen keihard huilen en niet meer willen slapen tot half 10 ongeveer.

17 dagen geleden

Ik zou eens proberen om te gaan naar 1 slaapje overdag. Toen die van ons zo moeilijk ging doen in de avond en in de middag het slaapje ook een gevecht was, was een slaapje minder overdag de oplossing. Hierdoor gingen alle slaapjes en nachten beter en had hij in totaal met zo veel of zelfs meer uren slaap. Ik dacht eerst ook dat gaat hij niet trekken en ja dat gaf ooit moeilijke momenten dat omschakelen maar was wel de oplossing. Bij die moeilijke momenten gingen we rustig op de bank een boekje lezen

17 dagen geleden

Ik zou zeggen; overgaan naar 1 dutje. Geen ochtenddutje maar wel een middagdutje. Klinkt pittig met voeding en verloop avond. Succes en sterkte!

17 dagen geleden

Reactie op Tandenfee

Hoelang heeft het geduurd bij jullie? En was slapen ook erg lastig bij jull ...
Hier ook wel 3 weken denk ik. Super plakkerig, zo eenkennig dat zelfs papa niet goed was, super slecht eten en een heel kortlontje! Mijn dochter laat het tot ons geluk niet echt merken in haar nachten. Maar ze ging wel het middag slaapje weigeren terwijl ze die echt nog nodig heeft. Dus wij doen nu eerste slaapje na 1 uur wakker maken en dan 2e slaapje ietsje eerder. Dit gaat nu weer heel goed.

16 dagen geleden

Reactie op Steyonne

Zou het sprong 9 kunnen zijn? Wij zijn er net uit, was ook drama met slape ...
We lezen iedere avond nog een boekje voor het slapen gaan en ook altijd spelen. Volgens de oei ik groei begint sprong 9 over 8 dagen, dus denk dat het al begonnen is dan😂

16 dagen geleden

Reactie op Friemel004

Ik zou zeggen; overgaan naar 1 dutje. Geen ochtenddutje maar wel een middag ...
Dankjewel! Ik probeer vandaag om 1 dutje te doen. Hoelang slaapt jouw kindje als hij/zij 1 dutje doet?

16 dagen geleden

Reactie op AnkeTijsen

Ik zou eens proberen om te gaan naar 1 slaapje overdag. Toen die van ons zo ...
Dankjewel! Ik probeer het vandaag. Hoelang duurt dat ene dutje bij jouw kindje?

16 dagen geleden

Reactie op Steyonne

Jeetje dat heeft zeker 3 weken geduurd (sorry 🫠) Maar inderdaad ineens hee ...
Onee😂 3 weken. Ja! Ik merk dat ook.. zou dan inderdaad de sprong zijn