479 Reacties

3 maanden geleden

Spannend allemaal weer! Hopen dat de maand maart een vruchtbare maand is voor ons 💪🍀

3 maanden geleden

Reactie op muntcitroen

Heel herkenbaar.. bij ons eerste kindje gelijk de eerste ronde raak. Het vo ...
Heel herkenbaar ook… we mogen idd niet klagen, maar voor je eigen gevoel duurt het dan toch lang en als falen van je lichaam

2 maanden geleden

Hier nog steeds niet ongesteld maar een cyclus die helemaal in de war is! Ik had eergisteren (cyclus dag 31) ineens een positieve ovulatie test en ook al 2 dagen wat spotting en zere borsten.. verwacht dat mijn NOD dan begin maart is. Normaal een cyclus van 26 dagen maar nu mijn koper spiraal verwijderd is snap ik er niks meer van🤣

2 maanden geleden

Hoi allemaal, maandje terug miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. Nu helaas weer ongesteld geworden dus in maart weer een nieuwe poging. Verwacht mijn ovulatie rond 1 maart. Ronde 7 voor 2e kindje 🤞🏻

2 maanden geleden

hoi ik heb een vraagje misschien weet iemand van jullie dit. ik gebruik voor het eerst de digitale ovulatie testen van cb met knipperende smiley en vaste smiley (vast is de piek) nu heb ik vandaag voor het eerst een knipperende smiley. dit betekent dat ik wel al in de vruchtbare periode zit. nu is mijn vraag hoelang kan je in je vruchtbare periode zitten. Kan ik mn ovulatie dit weekend dan al verwachten? of is dat te snel?

2 maanden geleden

Reactie op diana12372

Hoi allemaal, maandje terug miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. Nu hela ...
o wat naar! hopen dat deze maand je wat geluk brengt🙏

2 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

hoi ik heb een vraagje misschien weet iemand van jullie dit. ik gebruik v ...
het zou wel kunnen hoor volgens mij!

2 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

hoi ik heb een vraagje misschien weet iemand van jullie dit. ik gebruik v ...
Ik gebruik deze nu ook een tijdje, ik heb meestal 3-4 dagen een knipperende smiley voordat ik een vaste smiley krijg. Pas 24-48 na de vaste smiley krijg je je eisprong. Het aantal dagen knipperende smiley kan per persoon heel erg verschillen begreep ik!

2 maanden geleden

Reactie op TB2506

Ik gebruik deze nu ook een tijdje, ik heb meestal 3-4 dagen een knipperende ...
Dankjewel! Dat is duidelijk. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten😊

2 maanden geleden

wat denken jullie, is dit een positieve ovulatietest?

2 maanden geleden

Reactie op T941

wat denken jullie, is dit een positieve ovulatietest?
ik zou er wel vanuit gaan ja! (al zullen sommige zeggen dat t nog donkerder kan) Zou het er vanavond zeker van nemen 😜

2 maanden geleden

Reactie op Didjaa

ik zou er wel vanuit gaan ja! (al zullen sommige zeggen dat t nog donkerder ...
jaa dat denk ik dus ook altijd, maar voor de zekerheid: niet geschoten is altijd mis🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Dankjewel! Dat is duidelijk. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten😊
Ik heb ze twee keer gebruikt en twee keer geen knipperende maar gelijk eeen vaste 🙊 dus ik heb echt geen ideee.

2 maanden geleden

Reactie op Sharinahut

Ik heb ze twee keer gebruikt en twee keer geen knipperende maar gelijk eeen ...
🤣 ongelofelijk hoe iedereen anders reageert op de cyclus, testen en zwangerschap😆

2 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

🤣 ongelofelijk hoe iedereen anders reageert op de cyclus, testen en zwa ...
Ja echt. Heb voor aankomende ronde de roze maar besteld haha

2 maanden geleden

Gebruiken de meesten van jullie ovulatie testen? Welke word als prettig ervaren in gebruik? Ik merk dat mijn cyclus de afgelopen 3 maanden veranderd en sta hierdoor in twijfel om ovulatie testen aan te schaffen, doordat ik nu gewoon niet meer weet rond welke dagen mijn eisprong is

2 maanden geleden

Reactie op Middel96

Gebruiken de meesten van jullie ovulatie testen? Welke word als prettig erv ...
wij zijn gestart zonder, omdat we er niet teveel nadruk op wilde leggen. nu ben ik toch blij dat ik het wel gebruik want het geeft mij meer inzicht in mijn cyclus. ik gebruik die van de action, goedkoop en fijn in gebruik!

2 maanden geleden

Reactie op Middel96

Gebruiken de meesten van jullie ovulatie testen? Welke word als prettig erv ...
dit is voor mij de eerste keer dat ik ze gebruik, om even mijn cyclus weer helder te krijgen. na mijn eerste zwangerschap en de anticonceptie is mijn cyclus wat van de wap. dus dacht even kijken hoe het is als ik ovulatietesten gebruik. ik gebruik dus de digutale van cb de paarse. vind ik lekker duidelijk met die smileys.

2 maanden geleden

Ik sluit ook graag aan, gister menstruatie doorgebroken. Twijfel om deze ronde ovulatie testen te gaan gebruiken, alleen al om meer inzicht in mijn cyclus ge krijgen.

2 maanden geleden

Reactie op Middel96

Gebruiken de meesten van jullie ovulatie testen? Welke word als prettig erv ...
ik gebruik ze (nog) niet. bij mijn eerste kindje ook niet gebruikt. we gaan nu nog puur op gevoel (had ik zelf een topic over gestart) omdat t voor ons zelf fijner en minder zwaar voelt maar kan me voorstellen dat ik als we tijdje bezig zijn zonder resultaat t wel ga proberen. bij mijn zoontje was ik in september gestopt met de pil en in december was ik uiteindelijk zwanger (januari positieve test destijds) nu pas mijn spiraal eruit dus dit is eerste volledige cyclus.