12 Reacties

5 maanden geleden

Nou, dat was ik me toevallig vandaag aan het bedenken tijdens het fietsen! Ik heb ook een Lovens. Ik doe haar nu altijd een zonnehoedje op en dunne kleertjes aan, maar je zou eigenlijk een soort verplaatsbaar parasolletje moeten hebben ofzo. Met dat mooie weer wil je ook niet met huif fietsen eigenlijk.

5 maanden geleden

Wij hebben geen huif. Ons zoontje heeft wel een helm op en dat houdt z'n hoofd en gezicht al voor een groot deel in de schaduw. En verder gewoon goed insmeren voor we op pad gaan.

5 maanden geleden

Niet inderdaad. In de zomer gaat de huif eraf en dragen ze een zonnehoedje en ze worden goed ingesmeerd.

5 maanden geleden

Wij rijden meestal korte ritjes en dan maak ik mij niet zo’n zorgen. Bij langere ritten en warmte trek ik meestal iets langs aan van hydrofiel. Dat is lekker luchtig maar wel bedekt. Op de fiets zitten ze ook in een windje dus ze zullen het niet snel warm hebben. Gezicht goed insmeren, petje en bril op 😊👍

5 maanden geleden

Hoi! Ik wilde net een "lovens" topic starten want ik had een vraag over de nieuwe regenhuif maar misschien weet jij het antwoord :)! Als je niet wilt dat ik dit topic gebruik daarvoor, dan zal ik mijn bericht laten verwijderen. Ik vroeg mij af wat het verschil is met de nieuwe huif (van 2023). Ik wil een huif kopen maar zie veel oude op marktplaats staan van mensen die overgaan op de nieuwe. De nieuwe is echt heel duur maar de oude versie een stukken goedkoper en vaak haast ongebruikt aangeboden

5 maanden geleden

Reactie op Floor1234

Hoi! Ik wilde net een "lovens" topic starten want ik had een vraag over de ...
Wij hebben ook nog de oude huif. Die heeft tov de nieuwe niet de mogelijkheid om de ramen aan de zijkanten te openen voor de kinderen. Vandaar dat de oude huif wat mij betreft minder geschikt is voor de zomer, dan gebruiken wij hem ook niet. De oude huif is aan de achterkant (bij het stuur) helemaal open terwijl de nieuwe dicht zit met gaas waar ook zakken inzitten waar je spullen in kan stoppen. De nieuwe huif is wat mij betreft wel echt beter maar de oude voldoet ook echt prima maar niet met warm weer.

5 maanden geleden

Reactie op Floor1234

Hoi! Ik wilde net een "lovens" topic starten want ik had een vraag over de ...
Helemaal prima hoor! Ik heb geprobeerd de topicnaam aan te passen, maar dat lukt niet. Ik heb de nieuwe huif en ben er erg blij mee.

5 maanden geleden

Reactie op GJDH

Helemaal prima hoor! Ik heb geprobeerd de topicnaam aan te passen, maar dat ...
Oke goed om te horen. Wij hebben altijd zonder huif gefietst en door de grote helm op onze peuter zijn hoofd en factor 50 en hier en daar afstappen voor verkoeling zijn we altijd een eind gekomen :) De nieuwe en oude huif schelen zo'n 200 euro maar toch misschien wel de moeite waard om de nieuwe aan te schaffen.. 🤔

5 maanden geleden

Joe ik haak even in in dit topic. Weten jullie hoe je de raampjes van de huid schoon moet maken?

5 maanden geleden

Huif

5 maanden geleden

Reactie op waitingstar

Joe ik haak even in in dit topic. Weten jullie hoe je de raampjes van de hu ...
Dit staat/stond op de sticker die erop zat. Ik dacht met 100% alcohol. Maar heb hem er ook afgetrokken. Maar als je zoekt op ramen voortent of plastic window cleaner vindt je ook veel tips. 😁

5 maanden geleden

Reactie op BabyMB

Dit staat/stond op de sticker die erop zat. Ik dacht met 100% alcohol. Maar ...
Thanks! Goede tip. Ik heb die sticker er dus ook afgetrokken en durf niet zo goed met alcohol 😂