Ik geef nu drie maanden exclusief borstvoeding. Ik werd vanochtend wakker met veel pijn aan mijn rechterborst en zag dat een bultje boven mijn tepel de boosdoener is. Klein rood bultje met een wit puntje erop, lijkt op een puist maar is het niet. Waarschijnlijk een ontstoken klier van Montgomery.
Wat kan ik hier het beste tegen doen? Ga morgen op vakantie naar buitenland dus de timing is niet zo fijn… Alle tips zijn heel welkom!