2 Reacties

16 dagen geleden

Bij ons was de deryan op die leeftijd geen succes meer want kind kroop er steeds uit. Alleen voor middagdutjes op de kamer was het nog weleens ok maar we hadden daar ook gewoon een campingbedje van het hotel dus eigenlijk niet nuttig geweest. In het vliegtuig ook niks bijzonders gebruikt voor de 4 uur die we moesten vliegen, gewoon op schoot afgewisseld bij mij en mijn man. Iets om uit de zon en wind te zitten vind ik wel een goeie, zou niet weten wat dan handig plus klein om mee te nemen is. Fijn vooruitzicht, zo’n vakantie :)

16 dagen geleden

Wij zijn echt fan van het deryan tentje. Echter onze dochter slaapt hier al vanaf 10 weken oud minimaal 1x per week in. Ze is het dus als dreumes van 1,5 gewend en ziet het echt als haar slaapplek. Ik hoor wel van andere ouders dat het introduceren op latere leeftijd niet altijd succesvol is. Er staan veel tentjes op Vinted, misschien een idee om er tweedehands eentje te kopen en eerst zelf thuis even uittesten voordat je hem mee neemt in de bagage. Het tentje neemt wat mij betreft best weinig ruimte in beslag, het paste bij ons prima in onze backpack rugzak!