24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Forum Mama / jij

Postpartum & rouw lotgenoten

Chil

5 uur geleden

Hi allemaal, Ik begin maar even heel kwetsbaar: het gaat heel slecht met mij. Mijn jongste kindje is nu ruim 3 maanden en ik zit in de allermoeilijkste periode van mijn leven. In januari werd ons 3e zoontje geboren, prachtige bevalling die (helaas) in een spoedkeizersnede eindigde. Dat was balen maar geen hele vervelende ervaring. Omdat ik een keizersnede had gehad was ik zwak en kon ik pas uit bed komen op dag 2 na de bevalling. Eindelijk mochten we lekker naar huis. Op het moment dat mijn man de auto aan het voorrijden was en ik de laatste spulletjes pakte, kwam er een sms op mijn telefoon binnen met een apple watch SOS melding dat mijn moeder een zware val had gehad en dat de nooddiensten waren ingeschakeld. Ik raakte compleet in paniek en de verpleegkundige ving mijn eerste schok op. Ik werd samen met de baby door een medewerker van het ziekenhuis met de rolstoel naar de auto gebracht. Ik zat te hyperventileren. Waarom zo in shock? Ik denk door trauma van 2 jaar geleden. Toen mijn broer plotseling overleed. Ik voelde en vreesde dat het nu weer foute boel was. Ik zat op de achterbank in de auto, naast de maxi-cosi. Onderweg naar huis, waar we net een jaar wonen, schuin tegenover het huis van mijn moeder. Onderweg raasde er een ambulance met loeiende sirenes aan ons voorbij, onze woonwijk in. Wij kwamen thuis met onze baby, terwijl mijn moeder buiten bewustzijn op een brancard de ambulance in werd gereden. Ik heb dat helaas gezien. Dezelfde avond is ze in het ziekenhuis overleden. Het bleek een hersenbloeding te zijn en de val op haar hoofd maakte dit erger waardoor ze het niet meer kon redden. En dan moet je ineens je moeder begraven in de periode dat je haar zo hard nodig hebt. Ik zit nu zo diep, ik voel me ziek van verdriet. Ik ben een 33 jarige moeder van 3 kinderen, gelukkig ben ik getrouwd met een hele lieve man. Maar ik heb geen vader en moeder meer en dat is echt ongelooflijk zwaar. Het was fijn mijn verhaal even te kunnen doen en ik ben benieuwd of er mensen zijn die soortgelijke dingen hebben meegemaakt en evt contact hierover willen. Liefs

Mama / jij

overig
27
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.