25 Reacties

6 maanden geleden

Ik zou een airco of een robot stofzuiger en dweil doen 😏

6 maanden geleden

Smartwatch?

6 maanden geleden

Is het echt een cadeau voor je man, vanwege een bijzondere reden? Dan zou ik ook iets uitzoeken wat je man echt leuk vindt. Een ervaring of een bepaalde workshop of een cadeau, iets wat hij graag wil hebben, maar het geld er niet voor uitgeeft.

6 maanden geleden

Ik zou iets voor hemzelf doen. In het geval van mijn man zou dat waarschijnlijk uitkomen op een nieuwe barbecue, of een mooie messenset voor de keuken. Dat zijn dingen waar ik hem echt gelukkig mee kan maken.

6 maanden geleden

Samen luxe uit eten, bijvoorbeeld in een restaurant met ster. Echt iets speciaals voor jullie samen. Ter ere waarvan krijgt hij het cadeau? Wellicht dat dit nog invloed heeft op wat je zou doen.

6 maanden geleden

Als hij voor zn werk dagenlang achter een bureau moet zitten een secretlab titan?

6 maanden geleden

Dank voor jullie reacties al. Het is een afscheidscadeau ivm een nieuwe baan, dus wel echt voor hem. Ik weet dat hij een nieuwe telefoon nodig heeft, maar die heeft hij denk ik een paar dagen eerder nodig dan wanneer hij het cadeau gaat krijgen... Dit omdat hij tijdens zijn afscheid zijn oude telefoon in moet leveren en hij wilde een paar dagen overlap. Smartwatch is wel een goed idee, daar heeft hij het soms over, maar hij heeft nog niet bedacht welke dan precies. Ik weet dat hij iets doen met het gezin ook superleuk vindt, dus dat kan ook. Hij heeft niet zoveel wensen en is ook net jarig geweest+vaderdag, dus z'n lijstje is leeg... 😉

6 maanden geleden

Of een pizzaoventje!

6 maanden geleden

Bbq! Ideaal met dit weer 😜

6 maanden geleden

(Bijdrage aan) Nachtje Efteling hotel?

6 maanden geleden

Horloge of smart watch Kamado bbq Overnachting Efteling Hotel Kunstwerk Fotoshoot + afdruk groot formaat Iets voor zijn hobby?

6 maanden geleden

Mooi kunstwerk 🖼️ Hangmat Luxe uit eten (in een sterrenrestaurant) B&B (bijv Villa Augustus) Boekenbon voor 500 euro (zou ik heel blij mee zijn☺️)

6 maanden geleden

Dagje Efteling met de kinderen!

6 maanden geleden

Ballonvaart

6 maanden geleden

Gewoon geld, dan kan kan het zelf bepalen.

6 maanden geleden

Waarom krijgt hij het cadeau? Vanwege zijn verdiensten op het werk of omdat jullie zijn getrouwd/een kind hebben gekregen? Dat maakt mijns inziens namelijk nogal uit waaraan het wordt besteed. Als het echt zijn verdiensten zijn, dan in eerste instantie de vraag wat je man altijd nog zou willen hebben, maar het geld er niet voor had/voor overhad/voor wilde sparen. Als dat een dagje uit is met jullie, helemaal prima toch. Als dat een modelvliegtuig is, ook prima. Als het is vanwege de geboorte van een kind, dan sowieso iets wat jullie als gezin ten goede komt. Met geld dat ‘zomaar’ komt, is het juist mooi als je dat kunt gebruiken voor iets wat je normaal niet zou kopen/ doen 😊 Ik vind dat je bovenstaande afweging zeker moet maken (dus ook je man iets gunnen) want ook hij leeft maar één keer en zijn wensen mogen hem ook tegemoetkomen. Oók als jij niet verdient of jullie je geld op een hoop gooien. Iedereen heeft recht op een traktatie, ook mannen :)

6 maanden geleden

Reactie op Rozarie

Dank voor jullie reacties al. Het is een afscheidscadeau ivm een nieuwe baa ...
Oh ik zie dat je dit al hebt gereageerd. Zou in dta geval hem na laten denken over een smartwatch!

5 maanden geleden

Wat hier opkomt: Museumkaart of abonnement op een dierentuin? Bbq? Restaurantbon Gereedschap

5 maanden geleden

Reactie op junesky

Waarom krijgt hij het cadeau? Vanwege zijn verdiensten op het werk of omdat ...
Haha, zeker mag hij getrakteerd worden, heeft hij echt wel verdiend!! En ik vind het ook helemaal prima als hij een rondvlucht of whatever zou willen doen in zijn eentje, maar ik weet ook dat hij het bij een activiteit leuker vindt om het samen of met het gezin te doen. En als hij iets duurs nodig heeft, koopt hij het vaak gewoon, dus staat niet een tijd op zijn wensenlijstje. Ik vraag me nu ook nog af, zijn collega's proberen het een verrassing te houden, hoe leuk is het dan als ik hem nu zelf ga vragen voor een cadeau? Als ik nu vraag wat voor smartwatch hij zou willen, gaat hij wel raden waarom ik dat vraag. Of dan gewoon zeggen dat hij een smartwatch wil en dat zij dan geld geven als soort van tegoedbon voor een smartwatch (is leuker dan alleen geld).

5 maanden geleden

Reactie op Rozarie

Haha, zeker mag hij getrakteerd worden, heeft hij echt wel verdiend!! En ik ...
Snap ik! Met zo’n bedrag zou ik het wel belangrijker vinden dat het een mooi cadeau is waar hij echt blij mee is dan dat het een grote verrassing is. Je kan altijd zeggen dat je ook twijfelt om voor jezelf een smartwatch aan te schaffen en welke hij zou nemen als hij het kon kiezen …