9 Reacties

één maand geleden

Ik heb hem enkele maanden gebruikt zonder resultaat. Ik vind het dus onzin. Er zullen vast reacties komen met “ik heb m gebruik en werd zwanger”, maar naar mijn mening is dat dan gewoon eerder toeval dan dat dit door de cup komt 😄

één maand geleden

Als aanvulling op mijn bericht: m’n gynaecoloog gaf aan dat de “goede zwemmers” toch wel snel genoeg naar binnen zwemmen, en zo’n cup dus ook geen enkele meerwaarde zou hebben.

één maand geleden

Ik heb het ook aangeschaft en enkele maanden gebruikt zonder resultaat. Toen ik ermee stopte ben ik zwanger geraakt. Bij mij heeft het dus niets geholpen.

één maand geleden

Bij kind 1 inderdaad bij de 2e keer zwanger geworden (was in ronde 11) maar nu voor een tweede al heel veel rondes gebruikt en nog steeds niet zwanger… weet dus niet of het bij kind 1 te maken had met die cup…

één maand geleden

Ik vond het een onding, de maanden dat ik zwanger werd heb ik hem niet gebruikt

één maand geleden

Wij hebben hem vorig jaar begin maart gebruikt en eind maart was ik zwanger. In totaal 2 keer gebruikt. Of het door de cup kwam geen idee, maar heb er wel geloof in. Het inbrengen is wel lastig, heb het me vriend laten doen. 🤣

één maand geleden

Heb em 1x gebruikt en vond het een verschrikkelijk ding. Daarnaast voelde het heel onnatuurlijk en geforceerd. Achteraf helemaal niet nodig gehad btw want was vrij snel zwanger en nu al weer van de 2e. Maarja als je ervoor gaat wil je dat zo snel mogelijk lukt dus uit wanhoop dat ding toen gehaald 😅

één maand geleden

Gebruikt zonder resultaat. Vond het ook niet zo prettig en bleef ook niet super zitten en soms lekte het ook.

één maand geleden

Ik gebruikte gewoon mn menstruatiecup 😋 daarnaast Conceive plus glijmiddel. En beide keren meteen zwanger geraakt met die combi. Geen idee of het echt daardoor kwam, maar de moeite waard denk ik 😏