Hallo allemaal,
Zwanger worden lukte ons niet vanwege pijnlijke klachten bij seks. Hier heb ik helaas al 1,5 jaar last van. Hier loop ik voor bij de fysio.
In februari zijn we bij de fertiliteitsarts gekomen en deze raadde ons zelf inseminatie (iui) aan zonder hormonen.
De 1e keer geen succes.
De 2e keer was de timing perfect en heb ik waarschijnlijk een biochemische zwangerschap gehad. Misselijk voor en tijdens mijn menstruatie, pijnlijke borsten etc. Mijn menstruatie was in het begin van poging 2 ook echt wel 'van slag', niet de menstruatie die ik gewend was.
Momenteel zijn we bezig met poging 3. Onze timing was weer perfect met oog op de ovulatie. We zitten dus nu in de wacht periode.
Officeel moet ik 22 juni mijn menstruatie krijgen. Wat raden jullie aan qua testen? Vroeg testen eventueel?
Bij hoeveel dagen voor de menstruatie hebben jullie getest?