24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub april 2026

Arbo arts

Mommyof2_

7 uur geleden

Hoi, Ik heb een zeer traumatische bevalling gehad waardoor ik niet kan werken. Ik ga er mentaal en fysiek doorheen. Heb allerlei gesprekken vanuit het ziekenhuis en krijg volledige steun van hen. Ik heb laatst een fysieke afspraak gehad met de arts van het ziekenhuis. Ze gaf aan dat ik haar na 2 weken moet bellen om te kijken hoe het met me gaat, zodat we verder kunnen kijken en psycholoog inschakelen. Nou ben ik 10 weken geleden bevallen en heb me ziek gemeld. Ik werd meteen door de arbo arts voor een gesprek geroepen. De arbo deed zo naar tegen me, zo geschrokken wauw! Mind you ben pas 10 weken geleden bevallen dmv keizersnede. Dus ik heb langere tijd over mijn lichamelijke herstel moeten doen en mentaal er nog bij. Ze vroeg of ik contact heb met me manager, en waarom ik dat nog niet had (geen idee dat dat moest ben zo bezig met mijn herstel), waarom ik nog niet naar de psycholoog ben gegaan (ben pas 10 weken geleden bevallen wanneer zou ik dat moeten doen?). Dat ik nu 3 weken lang 1 x een bel afspraak moet inplannen met mijn manager. Nou prima dat zijn de regels doe ik wel, geen idee wat ik dan zou moeten bespreken. Ze verwachtte daarna dat ik meteen 1 x in de week uurtje koffie moment moest gaan hebben. Ik voelde me zo ongehoord, zo niet meelevend. Zo pijnlijk dat ik meteen maar aan het werk moet terwijl ik met allerlei dingen kamp. Ze had het tijdens het gesprek over de protocollen, geen idee wat ik er mee moet? Dat zij de arts is en ik verplicht haar advies moest volgen. Toen kreeg ik paniekaanval en moest heel hard huilen. Ik gaf aan dat het zo te veel werd en hierdoor het moeilijk heb. Me hartslag schoot omhoog, en toen zei ze ik moet dit aan jou vertellen. Het is niet om jou te pesten maar dit is mijn taak. Dit bedrijf werkt samen met mijn werk, het is niet een bedrijf van buiten af. Ik gaf aan dat ik totaal niet gehoord en begrepen voel en dat ik masr aan het werk moet. Toen zei ze nee ik wil dat je genoeg begeleiding krijgt en niet thuis zit en toch 100% betaald krijgt. Dat gesprek was vandaag en ben nog steeds zo in shok zo in de stress. Heeft echt impact op me gezondheid en herstel Ik vond het echt heftig, hoe ga ik hiermee om?

Geboorteclub april 2026

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.