Ben nu al 7 dagen ongesteld nou is dat nog niet zo erg maar ik bloed nog echt hevig, ben gisteren 3 keer doorgelekt en heb ook last van krampen.. hoort dit erbij?🥴🥴 ben benieuwd hoelang jullie menstruatie duurde. Was voor mn zwangerschap altijd maar 3/4 dagen ongesteld en helemaal niet hevig...