Mijn zoontje is morgen 7 weken oud en huilt de hele dag vanwege krampjes, zojuist bij de huisartsenpost geweest en daar is geconstateerd dat hij heel veel lucht in zijn buikje heeft, we zijn een beetje radeloos en het doet veel pijn je kindje zo te zien, we fietsen al met de beentjes en helpen om scheetjes te laten… iemand nog goede tips?