Het begon een paar weken geleden, zomaar een plekje. Door veelal te smeren met Sudo (wat niks doet dan een laagje over de huid leggen) overgestapt op Propolis crème van Aloë. Ook te weinig resultaat. Is het dan toch de warmte vraag ik me af of een schimmelinfectie? Wie heeft er trouwens in combinatie met uitslag ervaring met probiotica van Orthiflor? Zoja dan hoor ik dat onwijs graag..