24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub april 2026

Menstruatie of toch iets anders?

CherryBlossom

3 dagen geleden

Hoi, ik ben 7+1 weken geleden bevallen en het bloeden was bij mij nog niet duidelijk gestopt. Deze week had ik de nacontrole bij de VK en toen gaf ik aan dat ik nog steeds beetjes bloed verlies, variërend van roze en bruin. Ze had een inwendige echo gemaakt om te kijken of de baarmoeder leeg was maar aangezien ze geen gyneacoloog is wilde ze mij evt. doorverwijzen. Op het oog leek deze leeg. Deze week zou ze weer contact met mij opnemen iig. Echter heb ik ook nog steeds wat last van mijn plasbuis doordat ik bij de bevalling 2x was gekathetiseerd en daar leek ook wat bloed vandaan te komen. Eerder heb ik aan het einde van de kraamweek al een fikse blaasontsteking gehad maar die leek over te zijn ( 2x urine gecontroleerd).Ik heb in iedergeval deze week ook nog een afspraak staan bij de huisarts voor mijn blaasproblemen. Maar sinds gister kreeg ik toch weer helder bloed, niet veel, zag wel een mini stolsel in het toilet maar ik zie zojuist bij het plassen meer bloed/stolsels wat meer lijkt op een menstruatie. Heb verder geen menstruatie krampen. Ik geef BV en ik zal voor de zekerheid in de ochtend de VK bellen. Maar wellicht dat iemand anders soortgelijks dit ook mee maakt?

Geboorteclub april 2026

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.