Hee mama’s,
Mijn baby is 10 weken en kan dus al rollen 🥹. Bij tummy time vanochtend rolde ze zo van haar buik naar haar rug. Ik dacht eerst een “ongelukje” maar ze deed het daarna nog een paar keer en ging beide kanten op. Hoe dan?!?
Super knap van haar natuurlijk maar ik baal ook want dit betekent geen inbakeren meer en weer heel goed opletten bij de commode en de bank etc.
Maar vooral dat de tijd veeeeeel te snel gaat! Voor mn gevoel is ze nu geen baby-baby meer (ze is ook vrij groot), wil meteen wel door voor een derde op dit moment 😩🥹
Nog meer van die vroege vogels in deze groep?