Vandaag is ons meisje voor het eerst naar de opvang geweest! Gastouder aan huis en het is m’n tante dus mooier kon het niet 😍
Wat heeft ze het naar dr zin gehad! Was bang dat als ze thuis zou komen ze misschien een beetje overprikkeld zou zijn, maar ze was lekker aan het lachen toen ze thuis kwam.
Is jullie kindje al naar de opvang geweest en hoe vonden jullie baby’s het? Nou is ons meisje zoiezo rustig en een lachebekje maar vraag me dan af of ze zoiezo makkelijk is hierin of dat alle baby’s dat wel hebben haha