Onze dochter van 11 weken slaapt alleen op ons of in haar draagzak. De auto of reiswieg vond ze sinds ze 2 weken oud was vervelend. Veel babys kunnen natuurlijk niet zelfstandig slapen, maar soms wil je gewoon bevestiging dat het wel beter gaat worden. Dus het leek me leuk om de kleine successen te delen.
Hier is een moment dat onze dochter zonder contact in slaap viel. Afgelopen weekend waren we boodschappen gaan doen en toen hadden we de maxicosi in de winkelwagen gedaan. Onze dochter haat haar speen en had die vrij snel uitgespuugd. De laatste paar weken zuigt ze af en toe op haar hand en dit deed ze toen ook. Na een minuut of 10 was ze, zonder te huilen, vanuit zichzelf gaan slapen. Een dutje van ruim 20 minuten. (We waren express wat extra rondjes blijven lopen😅)