24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub april 2026

Tips voor schuldgevoel stoppen borstvoeding

Laulaubaby

gisteren

Hi dames, zoals de titel het zeg: ik kan het borstvoeden niet meer volhouden en heb zo’n last van een schuldgevoel / falen. Even op zoek naar dames met tips, geruststellende woorden en evt dezelfde ervaring, in de hoop dat ik dit kan gaan loslaten. mijn baby weigert de borst. Al 4x is een lactatiekundige langsgekomen die heeft bevestigd dat ik alles goed doe, maar mijn baby gewoon weigert. Ik heb 2 weken lang zitten power kolven, in de hoop haar nog eens aan de borst te krijgen en mijn productie op pijl te houden, maar het borstvoeden lukt maar 1 van de 10x ofzo en dan is het ook echt een heel onrustig gevecht aan mijn borst. Nu lukte het gisterochtend eindelijk weer met een tepelhoedje maar de rest vd dag was het weer drama, weigeren en toch maar weer een fles. Ik red het kolven steeds minder vaak en merk dat ‘s middags de productie al drastisch afneemt. Elke keer zeggen mijn man en ik: we gaan erme stoppen. Maar dan bekruipt mij weer een schuldgevoel en falend gevoel. Wanneer is genoeg daadwerkelijk genoeg? Ik heb alles geprobeerd zodat ik “het beter kon loslaten”, maar elke keer krijg ik een klein beetje hoop met “wat nou als ik te vroeg opgeef”. 😅 heel vervelend.

Geboorteclub april 2026

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.