Hey hoi!
Ik ben eigenlijk vooral heel benieuwd of er al borstvoedende mama’s zijn die alweer ongesteld zijn? Mijn dochter is nu 13 weken en ik geef vanaf het begin borstvoeding. Ben nog niet ongesteld.
Na de geboorte van mijn stilgeboren zoontje was ik na 7 weken weer ongesteld. Maar toen gaf ik uiteraard geen borstvoeding..
Ben heel benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Heb er op zich niet echt haast bij, maar heb wel een hele sterke wens voor nog meer kinderen in de toekomst. Dus ik word er, ondanks dat ik weet dat het heel lang kan duren als je bv geeft, toch onrustig van dat het nu zo lang duurt ofzo 😅