Hoi!
Mijn zoontje is nu bijna 9 weken. Het is een pittige baby die met regelmaat huilt.
Nu heb ik de laatste dagen, vooral nu met de warmte, zo’n leeg gevoel omdat ik zo weinig (kan?) onderneem.
Wat doen jullie op een dag met de baby? Wat voor uitjes of uitstapjes? Of hoort dit er een beetje bij op het begin?
Dankje !!