19 Reacties

één maand geleden

Hier ook niet

één maand geleden

Meen je... dat is inderdaad een teleurstelling.. doen ze het misschien vanaf 1 jr?

één maand geleden

Hier ook niet, ik vond het ook zo jammer!

één maand geleden

Bij ons ook niet

één maand geleden

Oh dat is wel jammer! Hier twee hele mooie knutsels gekregen. Eentje van de oudste, maar ook een van de baby.

één maand geleden

Ja ik vind het zoooo stom, echt een teleurstelling vanochtend. Denk dat ik het ook wel ga bespreken. Heb zelf jarenlang op de opvang gewerkt en deed dit echt altijd. Overal werken we hard en dit hoort er echt gewoon bij

één maand geleden

Ach wat jammer zeg ! Ik had het juist niet verwacht (onze gastouder was op vakantie) maar toch had ze wat geknutseld. Ik zou het gewoon is vragen, misschien doen ze het pas als ze zelf wat “kunnen”?

één maand geleden

Hier ook niet maar wel van tevoren bericht over gekregen. Ze werken kind volgend en willen dus geen dingen opleggen, ook het verplicht knutselwerkjes maken voor dingen zoals moederdag doen ze daarom niet meer. Ik vond het ook heel jammer maar vanochtend toch knutselwerkjes gekregen die oma en papa met de kleine meid hadden gemaakt! 😍

één maand geleden

Wat stom. Ik werk op een Kdv en maken altijd iets voor vader/Moederdag met elk kindje uit de groep. Is toch altijd speciaal.

één maand geleden

Reactie op D-88

Wat stom. Ik werk op een Kdv en maken altijd iets voor vader/Moederdag met ...
Inderdaad! En juist bij de baby's.. Vaak is het de eerste echte moederdag voor moeders.. Dat is speciaal!. Ik werk zelf ook op een kdv.

één maand geleden

Hier indd hetzelfde! Vond het ook echt teleurstellend, ik heb dit op maandag ook uitgesproken en daar achteraan nog een email gestuurd met mijn teleurstelling er in vermeld. Werd niet veel mee gedaan dus nu op zoek naar een ander kinderdagverblijf in de buurt, dit was voor mij namelijk de druppel 😓

één maand geleden

Ik kreeg wel een knutselwerkjes, een versierde pollepel 😁 Maar ik had het niet echt verwacht. Ik vind het belangrijker dat mijn partner iets zou doen namens of samen met onze dochter. En dat heeft hij ook gedaan gelukkig!

één maand geleden

Heel veel scholen/kinderdagverblijven zijn ermee gestopt omdat veel kindjes bonus mama’s hebben, waarbij de ene bonus mama wel wat mag krijgen de ander niet, kindjes 2 mama’s hebben en er dan per ongeluk een vergeten kan worden kindjes zijn waarbij er mama’s overleden zijn. Mijn vriend maakt gewoon gezellig met onze kindjes een knutsel, dat vind ik veel meer waard.

één maand geleden

Bij ons in de opvang hadden ze geknutseld. Wij hadden pech dat hij ziek was en die moment niet aanwezig was… Zijn papa heeft het goedgemaakt en met hem iets gemaakt als ik aan het werk was ^_^

één maand geleden

Ik had van z’n zoontje van 8 maanden een handafdrukje van klei. Hier hebben ze voor de kleintjes vaak zoiets, met een hand of voetafdruk. Snap dat je teleurgesteld bent 😔

één maand geleden

Reactie op Coco_Flanel

Ik kreeg wel een knutselwerkjes, een versierde pollepel 😁 Maar ik had het ...
Ik wil niet “opscheppen” maar mijn mama is de allerliefste. Hier ook een pollepel van de peuter 😂

één maand geleden

Hier ook niks! Vond het wel jammer na

één maand geleden

Reactie op Coco_Flanel

Ik kreeg wel een knutselwerkjes, een versierde pollepel 😁 Maar ik had het ...
Ik heb ook een super mooie pollepel gehad. En ben er blij van, want m'n vriend had al een tijdje 40gr koorts dus dat was dan ook het enige wat ik kreeg voor mn eerste moederdag. En wat ben ik er blij mee.. 😍 een eigen knutselwerkje van m'n kindje heb ik 1000x liever dan wat dan ook. Vind het dan ook jammer te lezen dat er kdv's zijn die er niks mee hebben gedaan😔

één maand geleden

Wij hebben ook ook iets gemaakt met de kids op het kdv, maar hebben helemaal geen enkele reactie gekregen van ouders. Ik kan het dan ook begrijpen als kdv’s het niet doen. Je stopt er zoveel werk in en krijgt geen enkele reactie. Zelf van mijn zoontje op de peuterspeelzaal ook iets gekregen, en vond dit erg leuk, heb dit ook aangegeven bij zijn juffen.