31 Reacties
5 maanden geleden
Wij kregen die vraag ook al en hebben geld gevraagd zodat we een fiets kunnen kopen waar we met haar op kunnen, en voor een groter autostoeltje
We hebben het niet zo breed en ze heeft al zo onwijs veel speelgoed. Aangezien ze nog niet echt bewust is van wat een verjaardag nou is hebben we dus besloten geld te vragen dat we kunnen investeren in spullen die we nodig hebben voor haar
5 maanden geleden
Keukentje
Loopfiets
Watertafel
Loopkarretje
Buitenspeelgoed
Geld
Kleding
Kleurtjes
Vingerverf
Klei/ kinetische zand
5 maanden geleden
Ik ben ook redelijk inspiratie loos.. Ze kunnen zelf nog niet zeggen wat de willen en we hebben al zo veel van de oudste (ook een meisje..)
Nu is de oudste een december kindje.. En de jongste van juli.. Dus ik denk dat we gaan voor buitenspeelgoed.
Watertafel, loopfiets (die van de oudste is kapot gegaan). Gepersonaliseerde boekjes met haar naam er in... Of speelgoed voor als ze ouder is.
5 maanden geleden
Ik heb geen lijstje en die ga ik ook niet maken. Het uitpakken van een cadeautje is het allerleukste wat er is 🎉
5 maanden geleden
Reactie op Chantiej87
Ik heb geen lijstje en die ga ik ook niet maken. Het uitpakken van een cade ...
En juist daarom liever een lijstje.. Die kleine vind het uitpakken super leuk..maar als er dan 5x de zelfde "troep" in zit.. Dan liever iets nuttigs krijgen.. Wat mogelijk nog geen speelgoed is..
5 maanden geleden
Reactie op Littl-one
En juist daarom liever een lijstje.. Die kleine vind het uitpakken super le ...
Dan geef je de "troep" die je van je familie en vrienden krijgt toch weer weg 🤷
5 maanden geleden
Een mooie houten blad om op te knutselen en kleien met haar naam erop. Nu misschien nog wat vroeg, maar als hij eenmaal nodig is een prachtig cadeau dat lang meegaat.
Ook een schommel of blokkenkar was hier populair. Je kunt ook denken aan gepersonaliseerde leesboekjes of kleding met haar naam erop. 🥰
5 maanden geleden
Hmmmm wij zelf maken er ons daar niet echt zo druk om.. wij kopen gewoon tussen door wat hij nodig heeft of als we zien dat hij iets leuk kan vinden. Om eerlijk te zijn geef ik liever geld uit aan een dag uitstapje met het gezinnetje , aan het buiten zijn , aan het gezelligheid waar die kleintjes veel meer aan hebben dan speelgoed , etc..
als iemand ons vraagt met wat ze hem kunnen plezieren zeg ik geld.
Dan kopen wij hem met de tijd wel dinges waar hij op dat moment echt iets aan heeft dan dat je speelgoed koopt of wat dan ook waar hij na 2 weken al niet meer geinteresseerd in is. 😘