86 Reacties
5 maanden geleden
Toevallig net een afspraak gehad voor 3D echo, keken er heel erg naar uit.. vooral omdat we zulke mooie foto’s bij andere zagen
Maar ze lag er niet goed voor en wilde niet draaien,
Durf best toe te geven dat we daar flink teleurgesteld door zijn…
(Heeft misschien ook te maken dat onze baby 9/10 nooit goed ligt) en we maar 1 fatsoenlijke echo foto hebben
Maat ik Denk dat als je mooi beeld hebt het zeker het geld waard is
5 maanden geleden
Ik heb het 2x gedaan! Met 24 weken en met 27+2 weken ☺️ De eerste keer was hij vooral van de zijkant zichtbaar omdat hij lekker tegen de baarmoederwand aan het knuffelen was 😂 Toch mooie foto’s hoor! Maar met 27+2 weken was het wel echt al meer gedetailleerd en had ‘ie al meer vorm in zijn gezichtje 😍 Ook konden we hem nu wel ook beter vanaf voren zien. Ik zou het dus wel rond die termijn doen als je wilt gaan! Ik vond het in ieder geval echt het geld waard en heel bijzonder 🥰
Die met 27 weken was wel de laatste echo waarschijnlijk, na 28 weken wordt alles al moeilijker in beeld te brengen, vooral omdat mijn placenta aan de voorkant ligt.
5 maanden geleden
Reactie op Guusje77
Mag ik vragen wat u veel geld vind?
Bij ons in de omgeving vragen ze al gauw rond de 150 euro. En als de fotos niet mooi worden vind ik dat toch best een bedrag☺️
5 maanden geleden
Bij mijn eerste twee kindjes wel gedaan. En was zeker een mooie ervaring. We kiezen er nu bewust voor om het niet te doen. Zo blijft hij toch nog een beetje een verrassing. Want zeker op die 3d/4d beelden krijg je echt al een heel goed beeld van hoe je kindje er uitziet. En ik had van de vorige ook beeldmateriaal en merk toch dat je dat eigenlijk zelf nooit meer echt terug kijkt. Ik in iedergeval niet. Wellicht voor de kinderen zelf wel weer leuk voor later om te kunnen zien.
5 maanden geleden
Ik heb 24 mei een 4d echo gepland staan. Ben erg benieuwd. Ik ben dan 29+1 💙