14 Reacties
5 maanden geleden
Hoi mama,
Hier precies het zelfde! Met 27 weken geweest en mevrouw ligt met haar gezicht zo goed als tegen m’n placenta aan. Ook aan de voorkant. Baalde zo erg want had echt gehoopt op een paar mooie foto’s!
Hier mochten we ook terug komen maar met nog minder garantie dat het zou lukken dus ik heb er niet voor gekozen, maar was zelf ook wel verdrietig erover
5 maanden geleden
Ik herken dit zo 🥹 ik heb maar 2 mooie foto’s door de 20 weken echo, die ook voor een 2e keer moest. 2 pretecho’s gedaan en toen lag hij ook niet mooi. Nu willen wij ook nog graag een 3d maar ben echt bang dat hij dan ook niet goed ligt.. hopelijk 3 juni voor jou mooiere fotos ❤️
5 maanden geleden
Reactie op kayleighck
Hoi mama,
Hier precies het zelfde! Met 27 weken geweest en mevrouw ligt m ...
Blij dat ik niet de enige ben die zich er dan zo over voelt😖 het voelt nu al echt als weg gegooid geld
We zijn ook maar 10 min binnen geweest dus vind het jammer dat we voor mijn gevoel ook maar weinig tijd kregen om zoiezo haar positie te veranderen
Dat verschild per echoscopist want met de geslachtsecho mochten we later die dag terug komen en die had wat meer trucjes
En ik snap dat iedereen zo trots hun 3D foto showt op het forum maar ik voel me er naar van dus denk dat ik even hormonaal ben ofzo
5 maanden geleden
Reactie op memaa
Ik herken dit zo 🥹 ik heb maar 2 mooie foto’s door de 20 weken echo, die o ...
Dat herken ik dat je dan toch pret echos bij boekt
Wij hebben tot nu toe nog 4 extra pret echo’s betaald
Nou 4 x 45 euro
Ze hebben dus tot nu toe al lekker aan ons verdient🤑
5 maanden geleden
Reactie op MirMiems
Zeker balen! Het zijn PRET echo's, dus dan hoop je ook dat het elke keer le ...
Ja dat dus…
Maar doordat onze omgeving nogal er op hamert dat we blij moeten zijn dat ze tot nu toe gezond is, komt er ook nog een schuldgevoel bij dat ik zoveel waarde hecht aan een foto
5 maanden geleden
Reactie op TTCWarrior
Blij dat ik niet de enige ben die zich er dan zo over voelt😖 het voelt nu ...
Hier voelt dat ook zo. Wel langer binnen geweest maar met wat ik heb betaald en wat het resultaat was, is het echt zo zonde van het geld
5 maanden geleden
Reactie op MvN22
Placenta aan de voorkant en met 28+2 gemaakt. Kan wel prima hoor! Hoop voo ...
Ja gaat eigelijk meer om dat ons nooit goed ligt voor echos🙄
5 maanden geleden
Onze baby heeft tot nu toe ook elke echo moeilijk gedaan helaas. Met de 20 weken echo wel alle vakjes af kunnen checken maar geen mooie foto’s aan over gehouden. En zo gaat het elke echo. Ik heb wel eind mei toch de gok genomen en een 3D echo gepland, maar heb er een hard hoofd in 😔 Hoop voor jullie dat het bij de herkansing er wel goed voor ligt 🙏
5 maanden geleden
Reactie op Arnean
Onze baby heeft tot nu toe ook elke echo moeilijk gedaan helaas. Met de 20 ...
Ja dit precies hebben wij ook
1 of 2 x is het grappig
Maar daarna begint het toch een beetje te irriteren
We gaan proberen een half uur van te voren wat zuurs of zoets te drinken
Wellicht wil dat nog helpen
Ze lag ook echt met haar kont omhoog en benen in de lucht💃
5 maanden geleden
Reactie op Arnean
Onze baby heeft tot nu toe ook elke echo moeilijk gedaan helaas. Met de 20 ...
Ik zou het toch wel proberen als ik jullie was, voor hetzelfde geld hebben jullie wel mooie fotos🙏🏻