57 Reacties

3 maanden geleden

Wij hadden een musty. Na 1,5 jaar is er een stang doorgebroken. Ook vind ik de kinderwagen bak erg klein en klapte de wagen niet handig in en best groot. Nu hebben we een kinderwagen van deryan ik ben hier heel tevreden over. Rijd soepel, stoeltje klikt makkelijk op het frame en je klapt hem compact in

3 maanden geleden

Ik heb de dubatti. Als je echt je boodschappen ook wilt gaan doen is het mandje erg klein, maar voor alleen wat kleine dingetjes is dat prima. Ik vind het echt een fijne wagen

3 maanden geleden

wij hebben een Nuna Demi Grow, een hele fijne wagen! Mijn zus heeft hem zelfs geleend voor haar tweede kindje. Superhandige grote boodschappenmand onderin waar je ook een losse mand in kunt klikken, ideaal, hoef je niet alles weer over te pakken wanneer de wagen weer in de auto moet. Wat ik vooral heel fijn vind is dat de bak en buggy heel hoog zijn. Goed voor je eigen rug, maar ook fijn als je op terrasje zit en dergelijke. zit je kleintje ook gelijk op dezelfde hoogte als jij. Topwagen!

3 maanden geleden

Wij hebben de easywalker harvey premium 3, onwijs blij mee! Ben zwanger van een tweeling dus ga m helaas verkopen, maar ik kan m echt aanraden!!

3 maanden geleden

Wij hebben de dubatti two, erg tevreden over. Dubatti one geen ervaring mee 😊

3 maanden geleden

Cybex Priam! Heel tevreden over. Weet wel dat er veel klachten waren over de Dubatti one.

3 maanden geleden

Voor degene die het leuk vinden; Ik ben lid van de consumentenbond en heb de testresultaten even nagekeken: de Dubatti One staat op de 54e plek van de 78 met rapportcijfer 6.7. De top 3 zijn: Nuna mixx next 8.7 / Cybex Talos S Lux 8.5 / Nuna Triv Next 8.5

3 maanden geleden

Wij hebben de Easywalker Harvey 2 en zijn er echt megablij mee. Hij rijdt heerlijk en mijn kind zit er goed in. Voordeel is dus dat de Har ey relatief smal en wendbaar is. De wieg kan je heel makkelijk tillen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de wieg van de Bugaboo die gigantisch is. Nadeel daardoor is dat je kindje wel wat sneller uit de wieg groeit…

3 maanden geleden

Reactie op VGeelen

Voor degene die het leuk vinden; Ik ben lid van de consumentenbond en heb d ...
Wij hebben de nuna mixx next gekocht, dus ben blij met het cijfer 😂. Vond hem vooral in de winkel heel lekker rijden, makkelijk in te vouwen en we kregen een hele mooie korting

3 maanden geleden

Wij hebben de Qute Q-rider. Heel erg blij mee, licht gewicht, wendbaar, makkelijk inklapbaar en een goeie prijs! Enige nadeel is de wat kleinere boodschappen mand eronder, heb haken voor een boodschappentas aan het frame, dus kan prima boodschappen doen. Voor de oudste (1,5) ga ik er een meerijdplankje voor aanschaffen

3 maanden geleden

Wij hebben een Easywalker Harvey en zijn er zoooo blij mee. Hij is super wendbaar en niet extreem zwaar maar wel super stevig. We gaan deze ook dus zeker gebruiken bij ons tweede kindje. Waarschijnlijk gebruiken we deze ook als duo wagen de eerste tijd voor onze zoon van dan net 2. Nog een voordeel van de Easywalker Harvey!

3 maanden geleden

Heeft iemand toevallig de Maxi Cosi Street Plus? Stuk goedkoper dan de dure kinderwagens, maar ik vind hem er prima mooi uit zien en grote mand onderin! Maar snap niet dat ie zoveel goedkoper is 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Wij hebben de Dubatti One en zeer tevreden over. We hebben nu twee kindjes en die hebben er beide prima in gezeten. Ook is het een robuuste kinderwagen. Eén keer is het systeem dat de wielen vast zet kapot gegaan dit is toen direct gemaakt door babypark. Ik ben echt blij met onze keuze voor de Dubatti One. Wij vinden dat de dubatti een fijn en makkelijk inklapsysteem heeft. Inprincipe worden er geen slechte kinderwagens gemaakt. Kies iets wat bij je past 😊

3 maanden geleden

Iemand ervaring met de Bugaboo (Fox)?

3 maanden geleden

Reactie op vv92

Heeft iemand toevallig de Maxi Cosi Street Plus? Stuk goedkoper dan de dure ...
was ik ook benieuwd naar

3 maanden geleden

Reactie op ngnjn

Iemand ervaring met de Bugaboo (Fox)?
Jaa die heb ik. Hele fijne wagen! Rijd heel soepel. Makkelijk in en uit elkaar te zetten. Genoeg ruimte voor een boodschap onder. Enige is dat hij niet super klein opgevouwen kan worden.

3 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

was ik ook benieuwd naar
Geen ervaring mee, dit zegt de consumentenbond

3 maanden geleden

Iemand ervaring met de cybex priam?

3 maanden geleden

Reactie op Cathalijne1

Iemand ervaring met de cybex priam?
Super tevreden over! Klapt makkelijk in. Brede bak en goed geveerd.

3 maanden geleden

Wij zijn gisteren ook naar babypark en prenatal geweest. Ik kwam overprikkeld thuis 😂 Hoopte dat ik iets zou kopen ivm zo zou twijfelen. Ik neig heel erg naar de dubatti. Ik vind hem mooi, fijn rijden en veel voordelen. Hoop alleen dat de kwaliteit ook goed is.. De prijs is mooi en nu ook veel inclusief Mutsy geen idee. Wij twijfelen tussen Dubatti en Easywalker Harvey5