26 Reacties

15 dagen geleden

Ik wou dat ik er nog de energie voor had! 😮‍💨

15 dagen geleden

Als je je nog goed genoeg voelt, zou ik gewoon lekker gaan genieten van het festivalseizoen :)

15 dagen geleden

Ik ga niet naar een festival, maar met 32 weken wel naar Bruce Springsteen die dan buiten optreedt (tenzij ik me dan niet goed voel natuurlijk). Tickets gekocht toen ik nog niet zwanger was, en wil het liever niet missen. De vorige keer stond ik vooraan, dat ga ik dit keer niet doen i.v.m. gehoorschade van de kleine en omdat je dan ook niet snel weg kan om wat te drinken te halen enzo. Heb geen tips, behalve dat je goed met de zon moet opletten en dat je voldoende drinkt. En inderdaad niet te dicht bij de boxen. Veel plezier! 😊

15 dagen geleden

Reactie op Charlotte9611

Ik ga niet naar een festival, maar met 32 weken wel naar Bruce Springsteen ...
Wat tof! Veel plezier!

15 dagen geleden

Ik heb zelf een festival gepland staan op 18 mei, ergens twijfel ik ook nog, maar andere kant denk ik, ik voel me nog goed, ik hou inderdaad rekening met gehoorbeschadiging dus ga niet naast een box staan of in hele drukke menigten dus dan zou het wel moeten kunnen. Maar het blijft lastig. Ik denk als je er rekening mee houdt, je rust pakt waar het kan en genoeg drinkt, het wel zou moeten kunnen, als je je goed genoeg voelt uiteraard.

15 dagen geleden

Reactie op Gaby86

Ik heb zelf een festival gepland staan op 18 mei, ergens twijfel ik ook nog ...
Ja lastig he. Je he. Ik heb pinkpop dus gepland staan en ik ben dan zelf 30 weken zwanger. Ik voel me op het moment hartstikke prima en heb nog genoeg energie. Ik ga al jaren naar Pinkpop en het is een relaxte sfeer en je kan gewoon lekker zitten dus in dat opzicht moet het goed komen

15 dagen geleden

Ja precies, ik denk echt dat dat wel goed moet komen! De meningen zijn altijd wat verdeeld, er waren mensen ook erg verbaasd over dat ik mee zou gaan met 29 weken. Maar gaat erom hoe jij je voelt en of jij denkt dat het kan.

15 dagen geleden

Ik ga volgend weekend naar een festival, zorg dat ik niet links voor bij de boxen in buurt kom en een beetje uit de drukte blijf. Maar nu ik er de energie nog voor heb vind ik het leuk om even mee te gaan en sfeer te proeven, al is het voor een paar uur en sta ik er met een 0,0!

15 dagen geleden

Hier 2 weken terug kort even naar een motor evenement buiten geweest met muziek. Ik zat heel ver vd boxen af maar toch dreunde het door in mn buik, kleintje werd ook heel erg druk. Was gewoon niet prettig. Dus festival durf ik niet aan, wel vind ik dat iedereen moet doen waar ze zichzelf goed bij voelen.

15 dagen geleden

Reactie op Charlotte9611

Ik ga niet naar een festival, maar met 32 weken wel naar Bruce Springsteen ...
Super leuk! Ik heb ook kaartjes maar ben dan 36 weken zwanger. Ik heb besloten mn kaartje toch door te verkopen ook omdat het lange optredens zijn en ik niet denk dat ik het volhou maar wel heel leuk!

15 dagen geleden

Oh?! Gehoorbeschadiging als ze nog in je buik zitten?! Echt serieus geen seconde aan gedacht. Met Koningsdag heb ik lekker in de herrie gestaan bij een podium. En als ik me goed voel ook nog wel van plan naar een paar feestjes/festivals te gaan….. Heeft iemand info hierover? Waar kan ik dat vinden?

15 dagen geleden

Als je je goed voelt, zeker doen! Inderdaad gewoon weg bij de boxen en beetje achterin staan. Niet tussen de menigte! Als ik het trok, had ik het ook gedaan. Maar kan nog geen 10 minuten staan 😮‍💨😞

15 dagen geleden

Reactie op 42babywens

Oh?! Gehoorbeschadiging als ze nog in je buik zitten?! Echt serieus geen s ...
Ja boven een bepaald aantal decibel kan je kindje er mogelijk gehoorschade aan oplopen. Je zou het even kunnen googlen. Denk dat het vooral is bij echt harde muziek en inderdaad als je vooraan staat en bij een box.

15 dagen geleden

Reactie op Charlotte9611

Ik ga niet naar een festival, maar met 32 weken wel naar Bruce Springsteen ...
Ja, ik ga ook! Voor mijn verjaardag gekregen, ik ben dan ook 32 weken. Hopen dat we nog kunnen genieten dan! :D

15 dagen geleden

Ik ga met 36 weken naar Breda live 🙈 mits alles goed gaat tot die tijd. Blijf uit de buurt van boxen en heb een stoel mee om te zitten. Met de oudste met 35 weken naar Beyoncé geweest, 26 weken Pinkpop en 31 weken musical. Middelste met 28 en 32 weken musicals.

15 dagen geleden

Reactie op Gaby86

Ja boven een bepaald aantal decibel kan je kindje er mogelijk gehoorschade ...
Inmiddels gedaan idd. Even opletten dus 😬

14 dagen geleden

Wij gaan ook graag naar concerten en festivals. Ik vroeg mijn verloskundige een tijd terug of dit kwaad kon en ze zei dat als ik inderdaad niet te dicht bij de boxen zou staan, dit wel goed moet komen. Dus met een een buitenfestivals zal het dan helemaal wel goed zitten . Geniet van het festival seizoen!

14 dagen geleden

Reactie op Charlotte9611

Ik ga niet naar een festival, maar met 32 weken wel naar Bruce Springsteen ...
Ik ga ook heen! Ben dan al ruim 34 weken. Maar kan Bruce niet overslaan 😄.

13 dagen geleden

Ik zou met 36 weken naar Pink gaan. Vandaag met de verloskundige besproken, maar zij raadt het af. Zoals al hieronder gezegd i.v.m. eventueel gehoorbeschadiging (ook omdat ik niet hoe hard het geluid is en hoe dicht ik bij een box zit). Zij zei zelf: als je zelf oordopjes nodig hebt, is het altijd een no go voor de baby. Ik ga nu dus maar gewoon voor de zekerheid niet. Buiten lijkt me echter een minder groot probleem. Juist omdat je dan ook makkelijker zelf een plek zoekt waar je verder van boxen zit.

13 dagen geleden

Ik ben met mijn eerste zwangerschap met 30 weken naar een festival geweest. Gewoon gezorgd dat ik achteraan stond en niet bij de geluidsboxen. Ben 2/3’uur geweest. Voelde zelf prima aan wat fijn voelde en niet. Enorm genoten! Denk dat de baby dat ook voelt😉❤️