306 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb gelezen dat bij de Etos de aanvraag niet meer mogelijk is. Wel wil ik de Blokker nog toevoegen aan het lijstje.

5 maanden geleden

Reactie op Nicoole

Jawel hoor, afgelopen week gewoon een rompertje opgehaald en een dochter ro ...
Ik krijg de melding dat het mailadres al gebruikt is en je er maar 1 mag

5 maanden geleden

Reactie op Lisanne.chuk

Ik heb gelezen dat bij de Etos de aanvraag niet meer mogelijk is. Wel wil i ...
Hoe krijg je die van de Blokker?

5 maanden geleden

Reactie op Cheyenne96

Ik krijg de melding dat het mailadres al gebruikt is en je er maar 1 mag
Mailadres van je werk ? 😅 daarna meteen uitschrijven voor spam uiteraard.. Weet niet of je die hebt natuurlijk.

5 maanden geleden

Reactie op Belle1988

Mailadres van je werk ? 😅 daarna meteen uitschrijven voor spam uiteraard.. ...
Helaas geen persoonlijke werkmail

5 maanden geleden

Reactie op Sasdea

Hoe krijg je die van de Blokker?
Sorry ik zie nu dat ik dit verkeerd heb gelezen 🫣🫣😞. Voorheen haalde je daar de oudersvannu box kom ik achter, is nu verandert. Bij mijn eerste was dat zo, excuus!!

5 maanden geleden

Met hoeveel weken zwanger bestellen jullie de gratis boxen?

5 maanden geleden

Reactie op Yassieyasss

Met hoeveel weken zwanger bestellen jullie de gratis boxen?
Ik ben nu 8 weken, heb de blije doos al opgehaald, babydump besteld maar die moet ik nog om, is verder weg.

5 maanden geleden

Reactie op 19yvonne89

Ik kreeg deze in mn tijdlijn op facebook
Is dat wat?

5 maanden geleden

Reactie op Suzzzy

Is dat wat?
Geen idee, ik wacht nog tot minimaal de eerste echo voordat ik met boxen aan de slag ga ;) maar dacht deel het hier

5 maanden geleden

Ouders van nu is tegenwoordig een aanfluiting 🙈 Vorig jaar de 1e box was nog wel leuk, maar na de geboorte kreeg je een groeimeter. Dit jaar hebben ze de eerste box ook veranderd. Ga deze dus niet meer bestellen. Babydump, prenatal zijn wel echt leuk. Kruidvat is vorig jaar niet gelukt. Hoop dat het dit jaar wel gaat lukken om deze aan te vragen

5 maanden geleden

Dit is het pakketje dat ik bij de babydump kreeg. Bij babypark waren ze op dit moment op waar ik ging.

5 maanden geleden

Reactie op Yassieyasss

Met hoeveel weken zwanger bestellen jullie de gratis boxen?
Ik zodra mijn termijnecho aanstaande vrijdag goed is, geeft toch iets meer zekerheid. Zou dan 11 weken zijn 😊

5 maanden geleden

Net die van kruidvat aangevraagd, zijn niet voorradig maar dan krijg je een mail als ze er weer zijn

5 maanden geleden

Dit is de inhoud van het tasje van Babypark, alleen het speenkoord hoort er niet bij, die had ik zelf gekocht 😊

5 maanden geleden

De Ah doet het ook :)

5 maanden geleden

Reactie op Derya277

De Ah doet het ook :)
Die bestaat ook niet meer. Die hadden een zwanger en baby variant in samenwerking met ouders van nu

5 maanden geleden

Vandaag mail dat de Kruidvat baby box weer op voorraad is. Schijnt maar heel af en toe zo te zijn! Dus bestel dames als je er gebruik van wilt maken!

5 maanden geleden

Reactie op Joycee97

Vandaag mail dat de Kruidvat baby box weer op voorraad is. Schijnt maar hee ...
Klopt heb ik ook gehad, had me vorige week pas aangemeld dus dat is of toeval dan dat het zo snel beschikbaar is. Vanavond eerste echo, wilde hem eigenlijk daarná pas bestellen eigenlijk! Maar twijfel nu, straks is ie op !

5 maanden geleden

Ik heb ook mail gehad dat de Kruidvat box er weer is. Net besteld. 😁