6 Reacties

15 dagen geleden

Jahoor, en heb sowieso al een flinke buik (wel 2e zwangerschap). Vorige week vond de caissière van de lidl het nog nodig om te zeggen: jij hoeft niet lang meer denk heey???

15 dagen geleden

Ja, herkenbaar. Dan staat m’n buik voor m’n gevoel ‘op knappen’. Ik denk zelf dat het vergelijkbaar is met dat je normaalgesproken ook in de avond meer een buik/opgeblazen gevoel hebt? Plus misschien wat extra vermoeidheid van je buikspieren, toch de hele dag de zwaartekracht tegen zich gehad 🤓

15 dagen geleden

Hier ook, als ik rustig ga liggen en focus op ontspanning dan wordt hij ook weer wat zachter en kleiner.

15 dagen geleden

Ja ik ook! Gyn zei dat dit ook heel normaal is door je darmen en omdat je de hele dag bezig bent geweest

15 dagen geleden

Herkenbaar! ‘S avonds is mijn buik veeeel boller en strakker. Soms lijkt het wel alsof mijn huid gaat scheuren als ik te diep inadem 😂 en na een nachtje slapen is dat ‘s ochtends weer helemaal weg. Overigens echt belachelijk dat mensen het altijd nodig vinden om ongevraagd opmerkingen erover te maken.. doen wij toch ook niet bij niet-zwangeren? ‘Nou je ziet eruit alsof je niet geslapen hebt’ ‘wow je hebt zeker veel gegeten zo dik als je eruit ziet’ ‘nee JIJ lijkt wel zwanger’ Dan zouden ze ook raar opkijken

15 dagen geleden

Dit heb ik ook inderdaad, voelt dan ook heel gespannen. Ik heb een klein buikje maar vind zelf duidelijk een zwangerschapsbuikje. Er was bezoek van een cliënt op mijn avonddienst. Toen kreeg ik ook ‘ik durf het niet te vragen.. maar ben je zwanger offfff..?’