40 Reacties

één maand geleden

Ik lees even met je mee :)

één maand geleden

Kijk op Pinterest! Als ik het even niet meer weet kijk ik ook op Pinterest. Zelf ben ik enorm fan van een legging met een strak shirtje en een oversized blazer, een strak jurkje en oversized blazer of leuke a-lijn jurkjes. Zeker als het straks warmer wordt zal ik veel a-lijn jurkjes dragen. Alle items die ik draag zijn niet perse voor de zwangerschap en kunnen daarvoor en daarna ook gebruikt worden. Wat ik zelf heel fijn vind ☺️

één maand geleden

Ik vind asos, boohoo, h&m en pretty little thing leuke dingen hebben. Ik heb zelf een paar dingen aangeschaft vooral wat broeken. Maar droeg voorheen ook al veel oversized dingen. Had dit weekend toevallig dit aan en een foto gemaakt. Zwangerschapsjeans is van pretty little thing en de blouse had ik al die is van de zara. Oversized blazer op een riblegging vind ik ook leuk bijv. 🥰

één maand geleden

Reactie op Moonvibes

Ik vind asos, boohoo, h&m en pretty little thing leuke dingen hebben. I ...
Ooehh die broek is heel leuk

één maand geleden

Reactie op Moonvibes

Ik vind asos, boohoo, h&m en pretty little thing leuke dingen hebben. I ...
Linkje naar de jeans? 😇

één maand geleden

Reactie op Didiizzy

Kijk op Pinterest! Als ik het even niet meer weet kijk ik ook op Pinterest. ...
Maar dan zie je wat op Pinterest hoe weet je dan waar je het kan kopen 🤔

één maand geleden

Ik koop ook wel vaak jurken, shirts, truien, jasjes bij CottonClub. Gewoon een maatje groter en die buik past er een hele tijd in

één maand geleden

Reactie op Lala05

Maar dan zie je wat op Pinterest hoe weet je dan waar je het kan kopen 🤔
Ik doe daar vaak gewoon inspiratie op voor outfits en ga dan zelf opzoek online om iets soort gelijks te vinden. Ik vind dan inspiratie in bijvoorbeeld het stylen van een item op een bepaalde manier. Bijvoorbeeld jurkje welke op een manier met een item gestyled wordt of een legging met een top. Dan ga ik opzoek naar zulke items en maak daar zelf een outfit mee. Veel basisdingen heb ik namelijk ook wel in mn kast hangen. Maar Pinterest kan soms helpen om dit op een hele andere manier te stylen. Daarnaast worden op Pinterest ook nog wel eens linkjes gedeeld van artikelen. Maar die gebruik ik dus eigenlijk niet 😅

één maand geleden

Ik zelf heb dit jasje bij only gescored. Gewoon leuk op een spijkerbroek met bv een basic shirt

één maand geleden

Reactie op Moonvibes

Ik vind asos, boohoo, h&m en pretty little thing leuke dingen hebben. I ...
Heel leuk die jeans! Hoe valt die qua maat? 😊

één maand geleden

Reactie op Didiizzy

Kijk op Pinterest! Als ik het even niet meer weet kijk ik ook op Pinterest. ...
Heb jij een fijne legging gevonden, die niet doorschijnt?

één maand geleden

Reactie op Nathalie_xx

Heb jij een fijne legging gevonden, die niet doorschijnt?
Ik koop vaak dan een (seamless) sportlegging. Deze schijnen veeeel minder snel door dan een normale legging. Je hebt ze bij de H&M ook speciaal voor mama’s. Die ik heb zijn al wel een paar jaar geleden en begreep dat de kwaliteit van sommige leggings bij de H&M nu minder is. Die van Oysho zijn ook echt super super fijn! Een andere mama legging is er een van Noppies. Verder verrast SheIn mij met hun kwaliteit leggings. Ik heb daar twee leggings vandaan die ook wel favoriet zijn. Een is helemaal zwart de ander zit een lichte glans in. SHEIN Essnce Casual Vlak Dames leggings Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VQ5e6PZ7MRI&localcountry=NL&url_from=GM7495173962509656064 Casual Eenkleurig Dames leggings Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=VQ5m7SrK2Nu&localcountry=NL&url_from=GM7495172614325481472

één maand geleden

Hi! Vraagje 😊 ik heb binnenkort een paar bruiloften en onze bruiloften zijn nogal “extra”. Mensen dragen dus heftige glitter galajurken en met een zomerjurkje val ik enorm op. Dus ik ben op zoek naar strakzittende positiefeestjurken, maar vind online alleen jurken met een veel plooien. Die laten me vooral dik lijken ipv zwanger. Iemand een leuke jurk voorbij zien komen of een goeie site?

één maand geleden

Reactie op Supercheesy

Hi! Vraagje 😊 ik heb binnenkort een paar bruiloften en onze bruiloften zij ...

één maand geleden

Reactie op wondertjevanons2

Heel leuk die jeans! Hoe valt die qua maat? 😊
Dankjewel! Ik heb een maat L genomen M had ook wel gepast ben nu 20 weken dus dacht pak m lekker een beetje op de groei en ik vind het wel leuk als die wat wijder valt 😊

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Linkje naar de jeans? 😇

één maand geleden

Reactie op Moonvibes

Dankjewel! Ik heb een maat L genomen M had ook wel gepast ben nu 20 weken d ...
Super! Ik ga hem ook bestellen! Vind het zo lastig om me nu te kleden merk ik.. vooral omdat m’n buik nog niet echt “zwanger” zegt maar m’n huidige kleding ook niet meer lekker pas. 🙈

één maand geleden

Reactie op wondertjevanons2

Super! Ik ga hem ook bestellen! Vind het zo lastig om me nu te kleden merk ...
Ga je geen spijt van krijgen echt een top broekje ik heb hem ook in het zwart! Lekker eindeloos te combineren. Ik had precies hetzelfde omdat ik toch een beetje mn eigen stijltje aan wilde houden en kon niet overal even leuke dingen vinden 😅 en heb ook wel een mooie skinny van de h&m maar droeg normaal ook vaak zulke broekjes of wide leg broeken 😊

één maand geleden

Reactie op Moonvibes

Dankjewel! Ik heb een maat L genomen M had ook wel gepast ben nu 20 weken d ...
Hele leuke broek. Dank voor de tip. Welke maat is dat in cijfers? Ik zie alleen maar 6/8/10/12/14/16 als keuzes 🥹

één maand geleden

Reactie op hope04

Hele leuke broek. Dank voor de tip. Welke maat is dat in cijfers? Ik zie al ...
10 = 38/M 12 = 40/L Het zijn engelse/uk maten 😊