38 Reacties

17 dagen geleden

Ik was ook doodsbang haha. Maar wat is dat is. Probeer te relaxen en niet te stressen!

17 dagen geleden

Ik denk dat dit heel normaal is. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en zit met precies hetzelfde gevoel. Over 1,5 week heb ik mijn eerste echo. Gefeliciteerd met je zwangerschap ! 👶🏼

17 dagen geleden

Ik zit ook met hetzelfde gevoel. Eerste echo is gewoon heel spannend. Bij mijn eerste zwangerschap was het een leeg vruchtzakje die wel op de goede plek zat. Tweede zwangerschap klopte het hartje nog niet bij de eerste echo. Nu hebben we een mooie dochter van 3,5 jaar. Nu na 1,5 jaar proberen eindelijk een 3e zwangerschap maar ook heel bang voor verkeerd nieuws.

17 dagen geleden

Ik heb echt precies het zelfde, vraag mijzelf honderd keer op een dag af of het hartje morgen kloppend te zien is op de echo en of het leeft

17 dagen geleden

Reactie op Suusjuh1996

Ik zit ook met hetzelfde gevoel. Eerste echo is gewoon heel spannend. Bij ...
Misschien is het ook omdat we er lang voor bezig zijn geweest dat je dan banger bent dat het misgaat ofzo.. Ik heb hem morgen pas om 21:00 uur dus gaat ook echt een rotdag worden morgen haha

17 dagen geleden

Reactie op user45689

Ik heb echt precies het zelfde, vraag mijzelf honderd keer op een dag af of ...
Ook morgen! Ja echt spannend hè.. Ik duim voor ons allemaal

17 dagen geleden

Reactie op xliannee_

Ik denk dat dit heel normaal is. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en zit ...
Dankjewel! Jij ook☺️

17 dagen geleden

Vorige week maandag de eerste echo gehad en ik was inderdaad ook bang voor het hartje dat niet klopt. Uitwendig was er eerst niks te zien, dus moest het inwendig. Ook hier eerst niks te zien, later alleen een vruchtzakje. Verloskundige had ons al medegedeeld dat mijn angst werkelijkheid was en er inderdaad geen kloppend hartje/vruchtje te zien was en de miskraam vanzelf op gang zou komen. Ze keek nog 1 keer, en zo ineens zag ze daar dan toch een vruchtje met een kloppend hartje. Was even heel spannend en we zijn erg geschrokken, het was waarschijnlijk een schaduw die er voor zorgde dat er geen vruchtje te zien was maar gelukkig is toch alles goed 🥰

17 dagen geleden

Reactie op DDIPS

Misschien is het ook omdat we er lang voor bezig zijn geweest dat je dan ba ...
Dat sowieso! Jullie zijn er dus ook al langer mee bezig zoals ik het begrijp?

17 dagen geleden

Zo spannend, ik mag ook morgen. Dan ben ik 7 weken. Ik ben wel 2 weken geleden geweest. Ze konden alleen het vruchtje en dooierzakje zien. Maar nog geen hartje. Ik hoop dat het goed gegroeit is en we morgen een mooi hartje kunnen zien. Deze 2 weken zijn voorbij gekropen 😱

17 dagen geleden

Reactie op SanneS1997

Vorige week maandag de eerste echo gehad en ik was inderdaad ook bang voor ...
Oh wow dat is even schrikken zeg! Heel fijn dat je toch een kloppend hartje hebt kunnen zien ❤️

16 dagen geleden

Reactie op SanneS1997

Vorige week maandag de eerste echo gehad en ik was inderdaad ook bang voor ...
Wow wat heftig om mee te maken. Super fijn dat ze de fout wel meteen kon herstellen ❤️ gefeliciteerd 🙃

16 dagen geleden

Hoi! Dit is ook mijn eerste zwangerschap. Inmiddels ben ik 8+1. Vorige week de eerste echo gehad toen was ik 7+2. Poeh wat was ik zenuwachtig, wist ook niet wat te verwachten. Ze ging eerst uitwendig proberen. Daar hadden we gelijk beeld. En zagen we direct een kloppend hartje en de baby zit mooi in het midden van m'n baarmoeder. Zelfs 1 dag voorruit gezet wat ook super fijn is omdat het goed groeit. Ik vond het zo ontzettend bijzonder. Probeer er vooral van te genieten want het is het mooiste wat er is. Vanaf toen is er een soort rust over me heen gekomen en ben ik ook niet meer nerveus voor de volgende echo. Ik duim voor jullie morgen! ☺️

16 dagen geleden

Hoi! Ik zie ook op tegen (het wachten op) de echo. Ben nu 5+4 en heb pas op 16 mei de eerste echo. Ik heb nog maar weinig zwangerschapskwaaltjes, heel soms beetje misselijk en wat vermoeider, maar verder nog niks. Weet niet meer hoe het bij m’n eerste zwangerschap was…hoop dat het allemaal nog komt en goed zit. Succes iedereen voor morgen. Wel fijn dat je dan al iets meer duidelijkheid hebt! ❤️🤞🏼

16 dagen geleden

Ik heb afgelopen maandag mijn eerste echo gehad. Was heel nerveus omdat ik al wekenlang buikpijn en bruinverlies had. Netjes een lege blaas (stond overal plassen en lege blaas voor inwendige echo). Kwam binnen en toen zei ze meteen je hebt een slank postuur wil het eerst uitwendig proberen. Inwendig kan altijd nog. Ze was het apparaat nog heen en weer aan het bewegen en ik zag het meteen al dat het hartje klopte. Ben wel van 8 weken terug gezet naar 7 weken. Ik heb een latere eisprong. Hebben 14/5 termijnecho maar gaan aankomende zaterdag voor een pretecho.

16 dagen geleden

Reactie op Mama van Lois

Hoi! Ik zie ook op tegen (het wachten op) de echo. Ben nu 5+4 en heb pas op ...
Heb echt hetzelfde morgen 5+3 en 13 mei een echo en heb echt GEEN klachten gewoon op soms wat vermoeidheid. Zo onzeker allemaal

16 dagen geleden

Precies hetzelfde! Morgen 8 weken + 3 dagen en ook de eerste echo. 👶🏼🍀 Hoop zo dat we een kloppend hartje zien. ❤️ succes morgen 💕

16 dagen geleden

Hi! Ik snap zó hoe je je voelt! Ik heb morgen ook mn eerste echo met 9 weken en 1 dag en ben super zenuwachtig! Vandaag ook weer last gehad van steken in mn onderbuik dus hoop dat alles goed is met ons kleine boontje ✨👶🏾🧡 heel veel succes morgen!

16 dagen geleden

Reactie op mmkeli

Precies hetzelfde! Morgen 8 weken + 3 dagen en ook de eerste echo. 👶🏼🍀 H ...
Oooh lopen we precies gelijk! Ik morgen ook de eerste echo, zo ontzettend zenuwachtig

16 dagen geleden

Meerderen die vandaag hun echo hebben, heel veel succes❤️💪 Ik pas om 21:00 uur helaas…