13 Reacties

één maand geleden

Vruchtje

één maand geleden

Wat gek en wat vervelend dat de echo je zo'n onzekerheid brengt . Gelukkig zag het vruchtje er wel goed uit. Hopelijk krijg je dinsdag goed nieuws!

één maand geleden

Reactie op Ber22

Wat gek en wat vervelend dat de echo je zo'n onzekerheid brengt . Gelukkig ...
Dankjewel Ber22. Ja het is erg dubbel. Wil blij zijn maar ook weer niet te blij om mezelf te beschermen tegen toch weer een tegenslag. Ik hoop ook op goed nieuws🙏

één maand geleden

Wat vreemd. Heeft ze niet gezegd wat het mogelijk kan zijn?

één maand geleden

Reactie op Flower221

Wat vreemd. Heeft ze niet gezegd wat het mogelijk kan zijn?
Nee ze zei dat ze het nog nooit eerder had gezien. En juist dat beangstigt mij. Ik lees dingen zoals een hematoom, maar het lijkt mij dat een verloskundige die haar werk al 25 jaar doet dat wel eens eerder heeft gezien. Het liefst slaap ik tot dinsdag. Ben echt niet goed in wachten in onzekerheid

één maand geleden

Wat apart inderdaad! Je lijkt ook veel vruchtwater te hebben voor zo’n klein vruchtje. Enorm spannend dinsdag, ik duim dat alles goed is!

één maand geleden

Reactie op ckdd

Nee ze zei dat ze het nog nooit eerder had gezien. En juist dat beangstigt ...
Ik snap je angst heel goed. Echt heel rot dat je zo lang moet wachten op de echo :( Het had fijner geweest als dat voor het weekend kon. Ik hoop dat je een beetje afleiding hebt dit weekend 🩷 Ik heb btw ook even gegoogled en lees eigenlijk wel berichten dat het vaak weefsel is ( dat kleurt grijs op de echo net als het vruchtje) en dat het vaak vanzelf verdwijnt/ oplost. Ik hoop het echt voor je! 🤞🏻 hou je ons op de hoogte? 🍀🍀

één maand geleden

Reactie op Flower221

Ik snap je angst heel goed. Echt heel rot dat je zo lang moet wachten op de ...
Dankjewel Flower221! Ja ik lees zoveel verschillende dingen. Ik hoop ook dat het iets is wat zelf oplost of dat het te verhelpen is🙏 ik laat dinsdag als ik meer weet zeker even een update achter💕

23 dagen geleden

Reactie op Flower221

Ik snap je angst heel goed. Echt heel rot dat je zo lang moet wachten op de ...
Hoi Flower221, vandaag de echo gehad en wonder boven wonder waren de gekke bolletjes ineens weg!Ze dacht dat het ging om een vanishing twin, maar kon dat niet met zekerheid zeggen. Mooie echo gehad, kloppend hartje en goed gegroeid ten opzichte van de vorige echo. Erg opgelucht en hoop dat het goed blijft gaan🙏

23 dagen geleden

Reactie op ckdd

Hoi Flower221, vandaag de echo gehad en wonder boven wonder waren de gekke ...
Wauw wat een geweldig nieuws. Ben super blij voor je🍀🤞🏻

23 dagen geleden

Reactie op ckdd

Hoi Flower221, vandaag de echo gehad en wonder boven wonder waren de gekke ...
Gefeliciteerd met dit mooie nieuws! 🧿

23 dagen geleden

Reactie op Flower221

Wauw wat een geweldig nieuws. Ben super blij voor je🍀🤞🏻
Super lief, dankjewel!🥰

23 dagen geleden

Reactie op SPMTB1991

Gefeliciteerd met dit mooie nieuws! 🧿
Wat lief! Dankje🥰