19 Reacties

5 maanden geleden

Wij gaan straks toch voor een duo wagen ons oudste kindje is dan 2,5 en naar mijn idee nog te jong om te veel te moeten lopen, mochten we langer weg zijn op en dag en ze word moe lijkt het me toch heel fijn dat ze ook weg kan dutten in de kinderwagen 🙂

5 maanden geleden

Als ik beval is me dochtertje 1 jaar en 9 maanden en zat ook te twijfelen maar ga zeker wel een duo wagen aanschaffen en daarna over op een meerijplankje

5 maanden geleden

Hier is mijn zoontje precies 2 als ik beval. Ik ben dezelfde datum als van mijn zoontje uitgerekend. Ik twijfel ook heel erg of ik een duo kinderwagen moet kopen maar het lijkt me fijn als je met 2 kids op pad gaat, want me zoontje kan dan nog echt geen hele lange afstanden lopen

5 maanden geleden

Reactie op giraffie

Wij gaan straks toch voor een duo wagen ons oudste kindje is dan 2,5 en naa ...
Vrienden van mij hebben voor dat geval een losse kleine buggy. Omdat ze tijdens dagjes weg met z'n tweeën zijn. Ik neig ook hiernaar. Maar eerst maar eens afwachten wanneer mijn zoontje gaat lopen voordat ik überhaupt weet wat voor ons het beste last.

5 maanden geleden

Ik heb op advies gekeken naar een Just sit. Een extra stoeltje op je wagen. Deze passen sowieso op een joolz wagen. Mijn dochter was 1,5jaar toen mn 2e geboren werd, en ik kon niet zonder. Pas vanaf een jaar of 2 kunnen ze goed op een plankje (blijven) staan. In de justsit zet je ze lekker vast en hoef je er niet achter aan te rennen. Kijk even op marktplaats, daar zijn er vaak ook genoeg te koop. Zelf heb ik allebei aangeschaft en altijd nog blij mee.

5 maanden geleden

Wij hebben ook de Joolz Day (3) en de Joolz aer. We kopen geen nieuwe kinderwagen, al zal onze oudste al wel 2,5 zijn als de baby geboren wordt. Plan is om dan de baby in de draagdoek te doen en peuter in de buggy :)

5 maanden geleden

Ik zou zeker iets kopen. Of een buggy of een extra stoeltje op je kinderwagen. Een meerijplankje heeft bij ons nooit gewerkt, want mijn zoon wilde ook zitten. Mijn zoon is nu 5 en vraagt nog steeds regelmatig of hij ook niet even met zijn zusje mag ruilen van 2,5 en ook even kan zitten.

5 maanden geleden

Reactie op Penc

Ik heb op advies gekeken naar een Just sit. Een extra stoeltje op je wagen ...
Bedankt! Echt een goede tip. Ik had er nog nooit van gehoord maar lijkt mij een mooie oplossing.

5 maanden geleden

Reactie op ellebelj

Wij hebben ook de Joolz Day (3) en de Joolz aer. We kopen geen nieuwe kinde ...
Ja goeie! Dat ga ik ook zo lang mogelijk doen en dan misschien daarna de just sit. Tip die hier langs kwam:).

5 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 2 en wij gebruiken de kinderwagen nauwelijks meer. Alleen als hij heel moe is. Hij rijdt liever op zn loopfiets.

5 maanden geleden

Wij gaan proberen zonder duo wagen. Onze dochter is bijna 2 als de tweede komt. Ik hoop het op te lossen met de ene keer de draagzak voor de baby, zit of sta plankje voor de oudste en we hebben naast de wagen nog een buggy. Maar dat gaat alleen als je met z’n tweeën de deur uitgaat en allebei een wagen kan pakken.. als het niet gaat is een duo wagen

5 maanden geleden

Zo gekocht* moest er nog achteraan 😂

5 maanden geleden

Reactie op Penc

Ik heb op advies gekeken naar een Just sit. Een extra stoeltje op je wagen ...
Deze heb ik ook gekocht destijds. Mijn zoontje was 2 jaar en een maand toen zijn zusje kwam. Heel veel gebruik van gemaakt. Straks als de 3e komt gaat hij ook weer op de wagen (dubatti). Stoeltjes zijn geloof ik niet meer nieuw te koop, omdat ze niet meer worden gemaakt. Ze staan nog wel regelmatig op marktplaats. Degelijk spul en blijft goed zitten!

5 maanden geleden

Wij hebben destijds wel een duowagen aangeschaft en ben er super blij mee! Onze oudste was 1,5 toen de jongste geboren werd dus echt nog te klein voor een meerijdplankje en lopen kon ze nog niet. Aangezien ik vaak met de meisjes alleen op pad ga is het echt een uitkomst! Ook nu nu ze 1 en 2,5 zijn ☺️

5 maanden geleden

Mijn zoontje is 2,5 als de baby wordt geboren en ik ga wel een duo wagen aanschaffen. Ik ben bang dat hij niet akkoord zal gaan met een meerijd plankje en zelf wilt lopen.😂 en natuurlijk is dat meestal geen probleem maar soms moet je wel even snel haha

5 maanden geleden

Wij hebben vanaf 2.3 jaar onze dochter op een plankje laten staan. Nooit problemen mee gehad. (Ze kon er ongeveer een half uur op staan. Daarna werd ze moe) Ging ik verder weg met iemand anders erbij nam ik een buggy voor haar mee.

5 maanden geleden

Onze oudste is dan bijna 3 jaar als de 2e word geboren. Wij nemen dan ook geen duo wagen. We gaan voor een meerijdplankje. Ze zit nu ook al weinig in de buggy, en loopt liever zelf. En qua een nieuwe kinderwagen moeten we nog even zien wat we doen. Denk dat we dezelfde gebruiken 🥰

5 maanden geleden

Wij hebben deze kinderwagen gekocht bij prenatal ook van hun eigen merk 😻 is onze eerste zwangerschap