38 Reacties

9 maanden geleden

Die bovenste was de eerste test die ik deed. Dat zou dan 7 a 8 dpo zijn geweest. Kan me niet voorstellen.

9 maanden geleden

Ik testte op 8 dpo ook positief bij mijn eerste dus het kan zeker wel.

9 maanden geleden

Helaas heb ik geen goede ervaring met je te delen. Ben zelf momenteel ook weer in afwachting van of toch een vitale zwangerschap of een 3e miskraam. Wanneer mag je terugkomen voor een echo ?

9 maanden geleden

Zo ver mij is verteld is het helemaal niet altijd een ramp als er met 6 weken 3 dagen nog geen hartje is. Het kan best zijn dat dat over 2 dagen wel te zien is, volgens mij verloskundige

9 maanden geleden

Reactie op f1fan55

Zo ver mij is verteld is het helemaal niet altijd een ramp als er met 6 wek ...
Dit was een inwendige echo en ze gaf aan als ik 6 weken was geweest ze wel iets van hartactie zou moeten zien.

9 maanden geleden

Reactie op pinkflower83

Helaas heb ik geen goede ervaring met je te delen. Ben zelf momenteel ook w ...
Ik word er straks over gebeld. Ik heb het een keer eerder gehad maae dan een paar dagen. Geen week. Maar dat is wel goed gegaan...

9 maanden geleden

Dit is voor mij de reden geweest dat ik nooit weer een vroege echo zou doen. Geeft veel onzekerheid. Vorige zwangerschap bleek ik 2 weken minder ver te zijn dan verwacht. Dat het zou wel kunnen. Sterkte met wachten en hopelijk valt het de goede kant op.

9 maanden geleden

Reactie op Mommmmmmmm

Dit is voor mij de reden geweest dat ik nooit weer een vroege echo zou doen ...
2 weken is lang zeg! Had je je eisprong toen ook niet in beeld?

9 maanden geleden

Ik denk dat er nog wel hoop is! Ik heb met 6+2 een echo in het zkh en ze zei tegen mij dat het kan dat we een hartje zien kloppen, maar dat het ook zeker mogelijk is dat we net iets te vroeg zijn. Ze zullen dat vast vaker meemaken rond dat moment, anders zeiden ze het niet. Wanneer heb je een volgende echo? Kan me voorstellen dat jij je wel erg zorgen maakt❤️

9 maanden geleden

Reactie op TEDDY23

Ik denk dat er nog wel hoop is! Ik heb met 6+2 een echo in het zkh en ze ze ...
Jep. Hadden ze tegen mij ook gezegd inderdaad. Maar een week verschil is gewoon zo groot. Ik mag pas over 10 dagen weer komen. Dan moet het verschil zo groot zijn dat ze kunnen zeggen of het wel of niet goed is.

9 maanden geleden

Reactie op Juli22

Jep. Hadden ze tegen mij ook gezegd inderdaad. Maar een week verschil is ge ...
Jeetje wat moet je lang wachten zeg

9 maanden geleden

Reactie op Juli22

Ik word er straks over gebeld. Ik heb het een keer eerder gehad maae dan ee ...
Had je hierbij toen ook bloedverlies ? Ik heb dat namelijk wel 😞

9 maanden geleden

Reactie op Juli22

Jep. Hadden ze tegen mij ook gezegd inderdaad. Maar een week verschil is ge ...
Vreemd dat ze die conclusies gelijk trekken, lijkt mij eerder dat het 3 dagen ofzo heeft afgeweken dus dat je wellicht 6 weken zwanger bent en je nog net geen kloppend hartje kon zien. Jammer dat je pas over 10 dagen mag terugkomen! Loop je via het zkh of vk? Als je via het zkh loopt dan kan je waarschijnlijk voor een vroege echo terecht bij de vk.

9 maanden geleden

Reactie op TEDDY23

Vreemd dat ze die conclusies gelijk trekken, lijkt mij eerder dat het 3 dag ...
Ik loop bij het zkhs maar die werken samen met de verloskundige hier. Dus ik kan niet zomaar een afspraak bij hun maken.

9 maanden geleden

Reactie op Juli22

Ik loop bij het zkhs maar die werken samen met de verloskundige hier. Dus i ...
En bij een echo bureau? Hier heb je verschillende echo bureaus. Ideaal..

9 maanden geleden

Hoi hoi, Mijn verhaal was helaas iets minder mooi in februari… ik had telkens een klein beetje bloedverlies en mocht langskomen voor een echo omdat ik zo ongerust was. Ik had toen bijna 7 weken moeten zijn. Ik ben toen terug gezet naar 5 weken en 2 dagen maar er was wel een hartslag. Ik kreeg helaas na 3 dagen een miskraam

9 maanden geleden

Reactie op Juli22

2 weken is lang zeg! Had je je eisprong toen ook niet in beeld?
Nee had geen idee van de eisprong. Had ook al die tijd een normale cyclus lengte. Testte ook pas 10 dagen na nod positief. Was een hele vreemde situatie.

9 maanden geleden

Reactie op Summio

En bij een echo bureau? Hier heb je verschillende echo bureaus. Ideaal..
Oh thanks. Ik dacht dat dat hier niet was. Maar blijkt van wel.

9 maanden geleden

Reactie op Juli22

Oh thanks. Ik dacht dat dat hier niet was. Maar blijkt van wel.
Hopelijk kun je daar eerder terecht en weet je eerder meer. 10 dagen wachten is zo enorm lang in deze onzekerheid

9 maanden geleden

Hoelang is jou cyclus? Want ik hèb positief getest mijn eerste op 25 maart, en ben nu volgens de berekening 5+3, mijn cyclus is 28 dagen. Dus wellicht klopt de berekening niet?