10 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb wat van die bikini's met hoge buik (waar je buik in zit zeg maar) besteld wel op alie weet niet of je daar nog optijd mee bent. Zijn super leuk en niet duur want wil niet een hoop geld uitgeven voor die paar maandjes dat we kunnen zwemmen. Als je een niet zo'n groot buikje hebt kun je vaak ook nog wel in gewone badpakken die rekken wel goed als je een maatje groter pakt dan je normaal hebt
5 maanden geleden
Ik weet natuurlijk niet hoe erg jij al toont, maar met 21 weken heb je toch vaak al wel een redelijke bump. Prenatal heeft (vind ik) echt leuke positiebadpakken daarvoor. Zitten heerlijk!
5 maanden geleden
Ik heb hier elke zwangerschap ook weer een uitdaging wat badkleding betreft. Ik heb een lang bovenlijf en scoliose waardoor badpakken raar staand en niet lekker zitten. Daarom een Zwangerschapsbikinibroekje besteld (zijn er niet veel van dus moeilijke zoektocht). Daarnaast komt vanavond toch nog een badpak binnen, ga het nog een laatste kans geven 馃ぃ
5 maanden geleden
Ik heb een nieuwe bikini gekocht.. veel badpakken geprobeerd maar vond ze niet lekker zitten.