10 Reacties

5 maanden geleden

Niet echt tips, maar ik doe gewoon m'n bikini aan

5 maanden geleden

Ik heb wat van die bikini's met hoge buik (waar je buik in zit zeg maar) besteld wel op alie weet niet of je daar nog optijd mee bent. Zijn super leuk en niet duur want wil niet een hoop geld uitgeven voor die paar maandjes dat we kunnen zwemmen. Als je een niet zo'n groot buikje hebt kun je vaak ook nog wel in gewone badpakken die rekken wel goed als je een maatje groter pakt dan je normaal hebt

5 maanden geleden

Ik weet natuurlijk niet hoe erg jij al toont, maar met 21 weken heb je toch vaak al wel een redelijke bump. Prenatal heeft (vind ik) echt leuke positiebadpakken daarvoor. Zitten heerlijk!

5 maanden geleden

Ik draag gewoon m鈥檔 bikini, doe vooral wat voor jou fijn voelt!

5 maanden geleden

Voor nu (18 weken) was een groter bikinitopje via Vinted voor mij de oplossing. De buik past nog/valt boven het broekje.

5 maanden geleden

Ik heb hier elke zwangerschap ook weer een uitdaging wat badkleding betreft. Ik heb een lang bovenlijf en scoliose waardoor badpakken raar staand en niet lekker zitten. Daarom een Zwangerschapsbikinibroekje besteld (zijn er niet veel van dus moeilijke zoektocht). Daarnaast komt vanavond toch nog een badpak binnen, ga het nog een laatste kans geven 馃ぃ

5 maanden geleden

Ik heb een zwangerschapsbadpak van vinted gekocht van noppies. Ok zou die van de prenatal wel gaan passen in de winkel. Bij mij vielen ze niet mooi of zaten niet lekker en je betaald er een aardige prijs voor

5 maanden geleden

Ik heb een nieuwe bikini gekocht.. veel badpakken geprobeerd maar vond ze niet lekker zitten.

5 maanden geleden

Prenatal badpak via vinted gekocht en erg blij mee.

5 maanden geleden

Ik heb een paar lage zwarte (menstruatie)bikinibroekjes gekocht (ik heb een hematoom, daardoor soms wat bloedverlies) en 1 nieuw bovenstukje. Ik paste nog 1 bovenstukje. Ik vind het wel mooi als je m鈥檔 buik kan zien 馃グ