45 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Pauline090
Als jullie je kleintje rond 22.30u wakker maken voor de voeding; verschoon ...
Ik verschoon m wel! Wat bedoel je met nachtklaar maken? Ik doe nl niks haha
6 maanden geleden
Reactie op Pauline090
Wij verschonen dan ook weer.
6 maanden geleden
Reactie op Stella1992
Ik verschoon m wel! Wat bedoel je met nachtklaar maken? Ik doe nl niks haha ...
Gewoon avondritueel zeg maar; omkleden, slaapzak aan, gezichtje/handjes wassen, white noise aan etc.
6 maanden geleden
Reactie op Stella1992
Ik verschoon m wel! Wat bedoel je met nachtklaar maken? Ik doe nl niks haha ...
Duurt het lang voor je kindje dan weer in slaap valt?
6 maanden geleden
Reactie op Vlinder1985
Wij verschonen dan ook weer.
6 maanden geleden
Reactie op Pauline090
Om 19.00 verschoon ik hem, was z’n gezicht, handjes, billen en voeten en doe een pyjama + slaapzak aan. Daarna de fles en naar bed.
Om 22.30 verschoon ik hem en krijgt die een fles. (Ook weer de slaapzak aan natuurlijk.) hij slaapt dan weer direct.
Als je hem niet wil verschonen om 22.30 zou je kunnen kijken of een babydry pamper goed werkt en niet doorlekt.
6 maanden geleden
Reactie op Stella1992
Wooooow haha wat een geluk zeg qua slapen!!
Ja absoluut. Niet alleen met slapen hoor. Het is echt een droombaby. Geeft goed aan als ze moe is. Dus lekker overdag goed naar bed en als ze wakker is vrolijk, alert, spelen en ze wilt mega snel. (Ik weet dat helaas niet elke baby zo is maar we genieten er des te meer van, het kan zo weer anders zijn denk ik elke dag maar)
6 maanden geleden
Reactie op Zwanger1995
Om 19.00 verschoon ik hem, was z’n gezicht, handjes, billen en voeten en do ...
Ik doe ongeveer hetzelfde rond 19.00u 👏🏻 Heb nu de fles gegeven rond 22.30u; benieuwd of het nu anders is. Afgelopen tijd kreeg hij rond 19.00u de fles en wachtte ik tot hij zelf kwam. Dit was ergens tussen 3.00-5.00u
6 maanden geleden
Reactie op Pauline090
Gewoon avondritueel zeg maar; omkleden, slaapzak aan, gezichtje/handjes was ...
Ohhhh wij kleden ons baby’tje niet om voor de nacht haha! Pyjamaatje enz deed ik bij m’n dochter ook pas na n paar maanden
6 maanden geleden
Reactie op Pauline090
Nee! Ik verschoon m dan tussen de voeding door, dus op het einde slaapt hij weer! Soms is ie wakker maar dan leg ik m wakker weg en slaapt ie daarna..
6 maanden geleden
Reactie op Stella1992
Ohhhh wij kleden ons baby’tje niet om voor de nacht haha! Pyjamaatje enz de ...
Ik kleed hem ook niet om ik doe slaapzak aan en leg hem in zijn bedje met white noise aan en valt vanzelf in slaap☺️
6 maanden geleden
Reactie op Pauline090
Ik doe ongeveer hetzelfde rond 19.00u 👏🏻 Heb nu de fles gegeven rond 22.3 ...
En is het vannacht anders gegaan?
5 maanden geleden
Reactie op Stella1992
Ohhhh wij kleden ons baby’tje niet om voor de nacht haha! Pyjamaatje enz de ...
Ik doe ook geen pyjama aan; kleed hem alleen uit tot op z’n romper en doe dan slaapzak aan. Dat bedoelde ik met omkleden 😉
5 maanden geleden
Reactie op Zwanger1995
En is het vannacht anders gegaan?
Eerste nacht was het 5.30, gisteren 4.30 en vannacht 3.30.. bijzonder! Maar hebben hem gewogen, weer wat aangekomen; dus flessen opgehoogd van 160cc naar 170cc voor 5 flessen per dag
5 maanden geleden
Hier deden we eigenlijk altijd op verzoek de fles geven. En hij drinkt ook best veel. Gezien zijn plasluiers is het ook helemaal niet erg.
Maar nu probeer ik overdag wel de 4uur te behouden. Hij heeft deze week zijn sprong. Waardoor hij vaker kwam en minder dronk. Nu 2dagen om de 4uur pas gegeven en nu drinkt hij de flessen weer netjes helemaal leeg.
Plus hij begint nu een ritme te krijgen.
5 maanden geleden
Vanuit het ziekenhuis is ons geadviseerd om er standaard 4.5 uur tussen te laten en dan nacht 1x 6 uur.. Dus 06:00 -10:30 - 15:00 - 19:30 - 00:00
Nachten red hij meestal wel goed, maar overdag is hij niet zo happy... toch het gevoel dat het te lang tussen de flessen is... iemand hier die ook zo'n soort schema heeft? Kleine is 11 weken en weegt 6.5 kg
5 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Vanuit het ziekenhuis is ons geadviseerd om er standaard 4.5 uur tussen te ...
Ik heb het idee dat mijn dochter soms al na 3 uur honger heeft, ook al heeft ze 180+6 gehad..
5 maanden geleden
Reactie op KMdV1993
Vanuit het ziekenhuis is ons geadviseerd om er standaard 4.5 uur tussen te ...
Ja hier ook. 06:30-10:30-14:30-18:30-22:30. En het gaat opzich prima. Af en toe krijgt hij de fles een keer eerder en af en toe wat later. Mijn zoontje is nu 11 weken en krijgt met deze flessen 180+6 en weegt 5200gr