13 Reacties

5 maanden geleden

Ik volg

5 maanden geleden

Misschien kun je hem vast houden in het babybadje ipv op een badinzet? Of wellicht is samen douchen ook erg fijn? Dat je er zelf al onder gaat staan en je partner je kleine aangeeft en van je over pakt als je klaar bent met hem? Als je dit spannend vind, dat hij wegglijd, er bestaan ook van die grote handschoenen voor onder de douche. 😀

5 maanden geleden

Reactie op Kimberley199

Misschien kun je hem vast houden in het babybadje ipv op een badinzet? Of ...
Of een (lange mouwen) t shirt aandoen, ook minder glibberen

5 maanden geleden

Sinds de kraamzorg weg is doen wij douchen. Badje vind ik maar gedoe. Maar die lange mouwen t shirt vind ik een hele goede tip! Wij deden hydrofiele doek maar dat glijdt ook weg. Je kan ook alleen douchen met je baby maar dat vergt iets meer planning en voorbereiding.

5 maanden geleden

Onze kleine dame gaat mee onder de douche of vandaag samen met me in het (grote) bad. Super gezellig (tot ze besloot een draai te maken en water te happen ☺️)

5 maanden geleden

Mijn man doet haar vaak in bad zonder inzet als ze straks wat ouder is moeten we even iets verzinnen zodat ze bij de oudste in bad kan.

5 maanden geleden

In de gootsteen, perfecte hoogte

5 maanden geleden

Wij gebruiken hier de tummy tub heel vaak! Als we iets meer tijd hebben, dan lekker samen douchen

5 maanden geleden

https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/babybadjes-en-standaards/stokke-flexi-bath-stand-128080.html

5 maanden geleden

Reactie op Kimberley199

Misschien kun je hem vast houden in het babybadje ipv op een badinzet? Of ...
Wij laten onze zoon met z,n hoofdje op onze arm rusten en houden hem dan onder z,n okseltje vast. Hij kan zo geen kant op, tip die we kregen van het ziekenhuis.

2 maanden geleden

Iemand al overgegaan op een ander badje?

2 maanden geleden

Welke?

2 maanden geleden

Wij doen onze meid onder de douche en zetten haar dan in het bad inzet onder de douche. En dan gaan wij gewoon met de douchekop op haar sproeien. Vind op arm iets te eng en te glad.