7 Reacties

14 dagen geleden

Ja, bij mij bleek het verborgen reflux te zijn. Vandaag bij huisarts geweest.. ik moest beginnen met kleine beetjes geven en melk niet meer in te dikken. Als t onvoldoende hielp zou ze medicatie voorschrijven .. bij twijfel altijd je gevoel volgen en naar huisarts bellen !! Xx

14 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

Ja, bij mij bleek het verborgen reflux te zijn. Vandaag bij huisarts gewees ...
Ik geef bv hoe kan ik herkennen of ze dit heeft?

14 dagen geleden

Hier zijn dat gewoon nog steeds krampjes. Kan soms een uur duren. Ik ga er tegenwoordig naast liggen met oordoppen in, dan kan ik haar wel troost bieden, maar word ik zelf niet doof.

14 dagen geleden

Reactie op Ik54321

Ik geef bv hoe kan ik herkennen of ze dit heeft?
Ik geef ook B.V. bij mij dacht ik eerst dat het sprongetje was of krampjes.. totdat ik bij osteopaat kwam en zij gelijk zag dat het verborgen reflux was.. ze huilt / is onrustig bij drinken, na drinken onrustig .. krijst en trekt daarbij beentjes op (net als een kikker) en maakt vuisten. Holt haar rug met hoofd en kontje naar achter.. vaak hoor je haar boeren (en dan hoor je ook iets omhoog komen maar er komt geen kots uit haar mondje, ze slikt het weer in).

14 dagen geleden

Ik herken dit heel erg. Mijn zoontje huilt zo hard, alsof hij vreselijk pijn heeft en is heel gespannen, hij is niet te troosten. Ik zit er over na te denken om langs een osteopaat te gaan maar iets houd mij tegen omdat hij nog jong is en bang ben dat er iets fout kan gaan, maar misschien is dat moeder eigen.

14 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

Ik geef ook B.V. bij mij dacht ik eerst dat het sprongetje was of krampjes. ...
Wat voor advies heb je meegekregen hiervoor?

14 dagen geleden

Reactie op Ik54321

Wat voor advies heb je meegekregen hiervoor?
Nou huisarts gaf me laxeermiddel zodat ontlasting goed op gang kwam.. en week later zou ze iets geven tegen reflux. Echter vandaag (toevallig net) terug van huisartsenpost omdat het toch slecht bleef en ze alles bij elkaar schreeuwde en we hebben iets gekregen voor de maag..