1040 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Onzegrootstereis
Ik ben medisch, dus vanuit het ziekenhuis gekregen. De optie om een nachtje ...
Aha oh ja bij het ziekenhuis kunnen ze dat wellicht wat sneller of makkelijker oppakken. Lastig dat je het idee hebt dat slapen geen effect op je klachten heeft😕
De vorige keer dat ik in het ziekenhuis een goede nacht had gemaakt startte de bevalling ook, alsof mijn lijf dacht nu moeten we ff doorpakken nu de energie er is😅
Ik ben blij en bewust ook voor gekozen dat ik een dochter heb die naar school gaat. Tijdens haar schooluren duik ik de bank op of bed in. Bij mij helpt slapen wel voldoende om dat oververmoeide iets beter te maken. Heb het idee dat ik me dag dan wel weer door kan komen zeg maar. Maar ook dikke bloedarmoede hier dus het is een combinatie van factoren waardoor ik me heel moe voel.
Na mijn bevalling de vorige keer voelde ik me zoveel beter. Kon weer gelijk slapen als ik me kussen zag en was verlost van slapeloosheid/ rusteloze benen/maagzuur problemen. De bevalling zie ik dan ook tegemoet als dubbele verlossing😉
Yesss zeker weten dat wij dit kunnen🫶👊
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Aha oh ja bij het ziekenhuis kunnen ze dat wellicht wat sneller of makkelij ...
Ik word helemaal blij van je reactie. Ik kijk deze week even aan met de medicatie en anders (als nog niet bevallen) zal ik misschien het aanbod van een nachtje in het ziekenhuis slapen ook aangrijpen!
Goed dat je overdag wel lekker rust kan pakken! Klinkt als een goede keuze. Wel balen van de bloedarmoede, heb je dat al je hele zwangerschap? Lijkt me heel lastig, kunnen ze er niets aan doen?
9 maanden geleden
Reactie op BibsBibi
Mag ik vragen waar jullie slingers etc hebben gekocht? Bedenk me net dat ik ...
Slingers? Moet dat dan? 😂
9 maanden geleden
Reactie op BibsBibi
Ik heb geen slingers gehaald... ik wist niet dat dat een ding was? Help?! Moet ik dit doen? #firsttimemom
9 maanden geleden
Nee joh, je moet niks. Je kan het zo bont en gek maken als je zelf wilt, maar dat geldt voor de hele baby- kind markt😅🤭
@Raeven wat balen dat je in het ziekenhuis ligt. Wat is de reden dat je daar bent? Jij bent toch degene die al heel wat kids heeft? (Dat komt vast lomper over dan ik het bedoel😅🫣). Lijkt me wel lastig om dan thuis los te moeten laten. Je dagen zullen we lang duren zo.
@onzegrootstereis: fijn dat mijn berichtje goed doet. Ja mij heeft het echt geholpen toen. Vond het even een drempel waar ik overheen moest maar ik kan hem (en mezelf nu ook weer) wel echt aanraden als je echt oververmoeid raakt. Je moet ook nog je bevalling en kraamtijd in.
Ja slik sinds een tijdje nu elke dag ijzer van de huisarts en toevallig vanmorgen bloed geprikt om te kijken of de waardes al wat gestegen zijn🤞
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Nee joh, je moet niks. Je kan het zo bont en gek maken als je zelf wilt, ma ...
Maar doen de meeste mama's slingers halen/versiering? En is dta dan voor binnen of voor buiten? Ik weet toevallig wel van geboorteborden af die dan familie en vrienden neerzetten maar meer weet ik niet hahahahaha
9 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
Maar doen de meeste mama's slingers halen/versiering? En is dta dan voor bi ...
Ik heb geen idee wat de meeste doen, maar daar laat ik me ook niet door leiden eigenlijk😅 Ik had geen versiering binnen de vorige keer. Vond de kaartjes die je krijgt al "leuke aankleding". Die kan je wel op zo een touwtje hangen.
De vorige keer kregen wij van de verloskundige een naam slinger toen onze dochter geboren was. Die hebben we voor het raam gehangen, maar dat wist ik van te voren niet. Dus dat was per toeval versiering🤣
Op mijn werk (dagbesteding) hebben cliënten een geboortepaal gemaakt voor in de tuin. Dat is het enigste wat wij hebben
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Ik heb geen idee wat de meeste doen, maar daar laat ik me ook niet door lei ...
Ohhhh wat leuk zeg!!! Dankjewel!!
9 maanden geleden
Reactie op BibsBibi
Gisteren bij de Prenatal een slinger gekocht. Xenos zou je ook nog kunnen proberen. We doen een slinger op de voorraam plakken en een ouderwetse ooievaar in voortuin. In huis doen we niks opgehangen.
9 maanden geleden
Wij hebben ook niks in huis, familie en vrienden versieren sowieso wel, ongetwijfeld dat ze de binnenkant ook wel meenemen. Versiering met ooievaar ensv in de tuin is ook traditie dat familie en vrienden het doen
9 maanden geleden
Kijk zie je, ik wil geen mensen zomaar in huis. Niemand heeft dus ook een sleutel van ons huis dus vrienden en familie gaan (gelukkig) niks doen.
Dit heeft twee redenen;
- 4 honden
- mijn adhd wordt gek van onaangekondigde bezoekjes want wat als ik gisteren nu net executive dysfunction had en mijn toilet en keuken een rotzooi zijn…
9 maanden geleden
Nou na mijn gescheurde vliezen ( blijkbaar een scheurtje wat hoger ) en twee dagen onder controle blijven besloten morgen in te leiden.
Half acht melden en dan vaginaal onderzoek of ze evt direct de vliezen kunnen breken en hopen dat het dan doorzet! Spannend!
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Nou na mijn gescheurde vliezen ( blijkbaar een scheurtje wat hoger ) en twe ...
Wat spannend!! Ik hoop enorm dat het breken van je vliezen je bevalling verspoedigd!! Succes
9 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
Wat spannend!! Ik hoop enorm dat het breken van je vliezen je bevalling ver ...
Ja heel spannend! Dat hopen wij ook. Hoop dat mijn baarmoeder ook al zo ver is. Dat weten we morgen pas. Anders nog eerst rijpen met misoprostol. Ben heel benieuwd naar morgen. Vind het zo’n gek idee. En zo onwijs spannend!