12 Reacties
5 maanden geleden
Herkenbaar.. het is gewoon erg moeilijk. Niet echt tips, buiten het gewoon ondergaan. Mijn meisje is gisteren voor het eerst naar de opvang geweest en het ging super goed. Ik vind het ook lastig. Ook omdat het voelt alsof je ‘afscheid’ moet nemen van de baby tijd en het normale leven weer begint.
5 maanden geleden
Ik denk eerlijk gezegd dat het hoe dan ook moeilijk blijft of je het nu uitstelt of niet... Maar je moet natuurlijk wel doen wat goed voelt. Wel fijn dat je ouderschapsverlof hebt. Ik ben zelfstandige mijn man ook dat zit er helaas niet in. Nu bij de tweede vind ik het nog steeds net zo lastig om haar weg te brengen. Maar eerlijk als je even uit je bubbel bent kan het ook heel goed voelen.
5 maanden geleden
Het is, hoe dan ook, moeilijk. Mijn eerste ging ook met 14 weken naar de opvang. Het wegbrengen was spannend, maar de meiden op de opvang heb ik alle vertrouwen in. Maar je zult ook zien, dat er een moment komt dat je jezelf weer even voelt. En dat stiekem ook even heerlijk vindt. Komt goed 🤍🤍
5 maanden geleden
Ik voel je heel erg!
Mijn dochtertje ging met 10 weken al naar de opvang omdat ik gewoon moest werken want ik heb het geld nodig als mama alleen 70% is niet genoeg dus nu 1 dag in de week ouderschapsverlof en 3.5 dag werken het is heel zwaar maar ik zal je met een gerust hard zeggen dat ze echt goed voor je kindje zullen zorgen 💗het is heel moeilijk maar uit eindelijk moeten we weer terug naar dit leven! En het liefst was ik nogsteeds fulltime mama sws het eerste jaar ook met bv maar dat is helaas te mooi om waar te zijn
5 maanden geleden
Weet je, het is erg lastig, maar het is ook echt heel fijn dat je straks nog tot ze 1 is 1,5e dag vrij bent :)