336 Reacties

5 maanden geleden

Ons meisje slaapt immens slecht (als ze niet bij mij ligt, slaapt ze 's nachts max 1u30 alvorens ze een voeding nodig heeft), kan zich moeilijk bezig houden en is heel huilerig. Echt huilen zoals we ze nog nooit hebben horen huilen. Echt sneu 🥺🥺🥺

5 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Ons meisje slaapt immens slecht (als ze niet bij mij ligt, slaapt ze 's nac ...
Dan denk ik dat onze dochter ook in sprong 4 zit. Ook al 2 dagen extreem huilen zo kennen we haar niet. Meer willen drinken overdag en super slecht slapen

5 maanden geleden

Reactie op Keltjuh97

Dan denk ik dat onze dochter ook in sprong 4 zit. Ook al 2 dagen extreem hu ...
Dan denk ik inderdaad dat het ook voor jouw kleintje is aangebroken 🥺. Ik vind deze echt veel erger en intenser dan de vorige sprongetjes 🥺🥺🥺

5 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Dan denk ik inderdaad dat het ook voor jouw kleintje is aangebroken 🥺. Ik ...
Ik vind het idd ook vrij intens

5 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Dan denk ik inderdaad dat het ook voor jouw kleintje is aangebroken 🥺. Ik ...
Wanneer is je kindje geboren?

5 maanden geleden

Hier ook denk ik.. de nachten nog slechter dan dat ze al waren. We gaan hem weer terug in de co sleeper leggen bij ons op de kamer voor even. Kunnen anders snachts de hele nacht lopen

5 maanden geleden

Reactie op Keltjuh97

Wanneer is je kindje geboren?
1 februari

5 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

1 februari
Aah ja mijn dochter op 31-01 dus scheelt maar 1 dag

5 maanden geleden

Reactie op Keltjuh97

Aah ja mijn dochter op 31-01 dus scheelt maar 1 dag
Ahja dan zal het hoogstwaarschijnlijk sprongetje 4 zijn 🥺

5 maanden geleden

Hier zoontje van 2-2, is al paar dagen dat hij het eerste half uur goed slaapt van z’n dutjes. Daarna alleeeeen maar huilen ook…dacht al dat het miss zijn reflux was. Maar zou dus ook sprongetje kunnen zijn 🙄 Al zijn we net uit sprongetje 3 volgens mij. Vind t maar ondingen haha

5 maanden geleden

Hoe gaan bij jullie de nachten? Moet maandag weer werken, zie er wel tegenop. Hij heeft nog nooit doorgeslapen sinds twee dagen kan hij in principe zonder voeding vanaf 11 maar zijn wel de hele nacht in de weer voor z’n speen etc

5 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Hoe gaan bij jullie de nachten? Moet maandag weer werken, zie er wel tegeno ...
Hier gaan de nachten al een paar weken heel goed. Bij ons sliep ze van de een op andere dag door

5 maanden geleden

Reactie op Keltjuh97

Hier gaan de nachten al een paar weken heel goed. Bij ons sliep ze van de e ...
Ah wat fijn. Ik hoop dat nog steeds elke nacht haha

5 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Hoe gaan bij jullie de nachten? Moet maandag weer werken, zie er wel tegeno ...
Hier ook qua voeding al weken zonder in de nacht. Het is zijn onrust/speen en huilen in de ochtend die de nachten opbreken Maar is t huilen bij jullie ook hartverscheurend huilen? Hier wel namelijk…twijfel toch over of er niks fysieks aan ten grondslag ligt 😕. Ga morgen de huisarts weer bellen.

5 maanden geleden

Reactie op LR13

Hier ook qua voeding al weken zonder in de nacht. Het is zijn onrust/speen ...
Als het z’n oren zouden kunnen zijn dan zou het in principe moeten stoppen zodra je hem/haar oppakt. Z’n nekje misschien? Wij hebben de kleine laten checken bij de osteopaat die heeft het ook wat losser gemaakt

5 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Als het z’n oren zouden kunnen zijn dan zou het in principe moeten stoppen ...
Ik ben ook 2x bij een osteopaat geweest maar had er weinig geloof/vertrouwen in. Miss keer andere bezoeken

5 maanden geleden

Reactie op LR13

Ik ben ook 2x bij een osteopaat geweest maar had er weinig geloof/vertrouwe ...
Ik ben ook geswitcht van osteopaat. Zie bij de tweede veel meer resultaat ook qua voorkeurshouding

5 maanden geleden

Mijn zoontje had de vorige sprongen wat eerder dan de ‘planning’, al vond ik het lastig wanneer het precies was, het viel mee met de signalen. Achteraf dronk hij wel een aantal dagen minder goed, dus merkte het achteraf daar aan. Nu gaan wij komende maandag een midweek weg en de sprong staat voor volgende week op de planning. Maar verwacht het dus eigenlijk komende dagen al. Hij doet ook al dingen uit de komende sprong sinds een paar dagen!? Wel slaapt hij momenteel goed door en gaan de slaapjes in bed ook erg goed. Hopelijk gaat het nu niet 180 graden veranderen 🙈. En dan ook nog eens in een vreemd (camping)bed.. Nouja het zal wel loslopen.

5 maanden geleden

Reactie op NS29

Mijn zoontje had de vorige sprongen wat eerder dan de ‘planning’, al vond i ...
Wat ik met de vakantie bij onze oudste deed is beddengoed van hem zelf meenemen maar hem er thuis al even onder laten slapen dat echt ons/zijn luchtje er aan zit dat werkte altijd top! Geniet ervan!🥰

5 maanden geleden

Wat merken jullie momenteel van sprong 4? Volgens de app zit mijn zoon er sinds vandaag in ben momenteel bezig met opletten van signalen.