53 Reacties

15 dagen geleden

Awh, jij je best gedaan en krijg je zulk nieuws. Wat goed dat je naar de osteopaat bent geweest! Zelf geen ervaring, kindje van vriendin had het. Naast bovenstaande dingen die je al toepast: tummy time schijnt te helpen. Weet niet precies hoe dat zit maar kan je misschien uitzoeken ❤️

15 dagen geleden

Hier ook verborgen reflux. Heel sneu! Voeding op de linkerzijde geven heeft hier echt geholpen. Heeft iets met de positie van de maag te maken. Ook heeft een speen heel erg geholpen. Hierdoor maken ze meer speeksel aan en slikken ze dit vaker door. Wat helpt met zurig/branderig gevoel.

15 dagen geleden

Mijn zoontje heeft verborgen reflux en maagzuur aanvallen wij hadden een hellende kussen voor hem en nu we bij osteopaat lopen gaat het stukken beter en ook hadden wij nexium gekregen voor maagzuur aanvallen en dat heeft hem ook enorm geholpen nu heel vrolijk kindje en ik geef kunstvoeding omneo met Jbpm en de reflux is veel minder aan het worden en hij is nu 14 weken oud gaat nu pas drie weken super met hem

15 dagen geleden

Reactie op melis2024

Mijn zoontje heeft verborgen reflux en maagzuur aanvallen wij hadden een he ...
Wat fijn dat het goed gaat met jullie zoontje😘❤️.. geeft me hoop. Heb je de nexium via de huisarts voorgeschreven gekregen? En hoe ziet zo’n maagzuur aanval uit? Mijn meisje trekt haar benen op en schreeuwt heel hard en maakt een holle rug en na enkele seconden is het even voor 2-3 tellen rustig en dan begint het weer.. dat gaat op en af tot 1 uur na voeding..💔😫

15 dagen geleden

Reactie op melis2024

Mijn zoontje heeft verborgen reflux en maagzuur aanvallen wij hadden een he ...
Zit de nexium in druppels ? Of hoe geef je dit ?

15 dagen geleden

Welk merk jbpm geef je? Geef je daarnaast ook nog kunstvoeding?

15 dagen geleden

Hier ook een meisje dat veel huilt/huilde door verborgen reflux. Ze is nu 10 weken oud en afgelopen woensdag alweer 4e behandeling bij ostheopaat gehad. Sinds die dag gaat het elke dag beter met de verborgen reflux. Indikken van borstmelk doen we niet meer. Zorgde voor veel krampjes. Verder vindt ze op de buik liggen fijn. Dit doe ik overdag bijvoorbeeld in de kinderwagen tijdens het wandelen. Wel in de gaten houden natuurlijk maar het idee kwam van het consultatiebureau . Je doet je best en we maken allemaal 'fouten'. Speentje werkt hier overigens ook goed en naast borstvoeding geef ik soms Nutrilon Omneo omdat mijn productie niet altijd voldoende is. Krampjes maakt de verborgen reflux namelijk erger dus op aanraden ostheopaat deze kunstvoeding gekocht. Ik hoop dat we deze trend gaan doorzetten want ze is echt een stuk vrolijker sinds woensdag.

15 dagen geleden

Reactie op Lea050

Welk merk jbpm geef je? Geef je daarnaast ook nog kunstvoeding?
Ik geef enkel B.V. en ik gebruik onderstaande jbpm

15 dagen geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Hier ook een meisje dat veel huilt/huilde door verborgen reflux. Ze is nu 1 ...
Wat fijn dat het beter gaat bij jullie♥️♥️ mijn productie was even ook afgenomen heb toen yummy mommy besteld online (koekjes wat helpt bij meer melkproductie) zoek het even op, heeft mij toen geholpen♥️

15 dagen geleden

Hier ook ze is nu 11 weken en huilde ook mega veel rook heel erg zuur uit haar mond kon wel na 3 uur nog steeds spugen en mega zuur ruiken na veel zeuren hebben wij omeprazol gekregen gaat nu stuk beter heel ander kind Op der buik vind ze ook heerlijk wij gebruiken ook omneo voor de stoelgang voor nu is dat dik genoeg

14 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

Wat fijn dat het goed gaat met jullie zoontje😘❤️.. geeft me hoop. Heb je d ...
Nexium krijg je alleen via de huisarts en maagzuur aanval heel hard huilen en mijn zoontje deed steeds met zijn handje op zijn borst wrijven .

14 dagen geleden

Reactie op Romiagui

Zit de nexium in druppels ? Of hoe geef je dit ?
Nexium is poeder en dat lost je op en ik gaf het met een plastic lepeltje

14 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

Wat fijn dat het goed gaat met jullie zoontje😘❤️.. geeft me hoop. Heb je d ...
Was bij mij ook hij huilde van 1 uur smiddags tot 6 uur savonds en niet stil te krijgen en daarna kwam pas de verborgen reflux naar boven terwijl ik al tegen hun zei het consultatie bureau met 8 weken van hij heeft pijn veel pijn en hun beweerde eerst dat het krampen waren en dat ik in een piek zat van de krampen totdat ik naar de huisarts ging en hij wilde zijn buikje voelen en krijsen het uit toen kreeg ik nexium en ben ik naar de osteopaat gegaan en nu echt een vrolijk kind

14 dagen geleden

Reactie op melis2024

Was bij mij ook hij huilde van 1 uur smiddags tot 6 uur savonds en niet sti ...
Wat fijn dat huisarts dat wel aanvoelde ! Ik ga om 8 uur huisarts bellen😘

14 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

Wat fijn dat huisarts dat wel aanvoelde ! Ik ga om 8 uur huisarts bellen😘
Ja echt erop staan is echt een groot verschil ze geven het niet gauw maar gewoon aangeven dat je kleine zo moe is van de pijn nu geef ik het al 3 dagen niet meer en gaat echt zo goed , ik zat er zelf ook helemaal doorheen hij huilde alleen maar en wist geen raad meer hopelijk krijg jouw kleintje het ook en is het zo weer over ik merkte echt heel veel verschil

14 dagen geleden

Reactie op Rossie1509

Wat fijn dat huisarts dat wel aanvoelde ! Ik ga om 8 uur huisarts bellen😘
En wat zei de huisarts hoop dat die jullie kan helpen mij heeft het enorm geholpen

14 dagen geleden

Reactie op melis2024

En wat zei de huisarts hoop dat die jullie kan helpen mij heeft het enorm g ...
Lief dat je het vraagt! Noya heeft ook al 3 dagen niet gepoept. Dus ze schreeuwde het uit bij buikaanrakingen! Dus ze zei 2 dingen die samen lopen! Eerst iets aan poepen doen (heeft ze laxeermiddel voor gekregen) en na poepen als ze nog haar fles weigert dan medicatie voor verboden reflux om slijmvlies van slokdarm te verhelpen.. ❤️❤️

14 dagen geleden

Reactie op melis2024

Ja echt erop staan is echt een groot verschil ze geven het niet gauw maar g ...
Hoe lang heb je het gegeven ?? En hoe vaak per dag ?

14 dagen geleden

Stuur mij even een berichtje. Sinds wij zijn geweest bij onze osteopaat is het als sneeuw voor de zon verdwenen. En de oplossing lag echt bij onszelf... iets met energie en spanning. Als je meer wilt weten, dus even een berichtje sturen❤️

14 dagen geleden

Reactie op Cleo81

Stuur mij even een berichtje. Sinds wij zijn geweest bij onze osteopaat is ...
Ik heb je vriendschapsverzoek gestuurd 🙏🏻