473 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op ElineHoef
Is er misschien iemand hier die met mij mee wil denken?
Onze baby van 10 w ...
Ik zou het bij het cb navragen. Het is echt niet erg als je af en toe een extra fles geeft.
Het gaat erom dat hij aan het einde genoeg binnen heeft. In welke volgorde maakt niet uit. Zo kijken wij er naar. Als hij wil dat geven we hem. Dat is de ene dag minder dan de andere. Maar als je twijfelt kun je ook via de chat bij het consultatiebureau contact hebben dat heeft voor ons wel geholpen!
6 maanden geleden
Reactie op ElineHoef
Onze baby van 10 w ...
Wij maken onze dochter om 22.00 nog wakker voor een fles, misschien is dat een idee? Onze dochter drinkt dan nog maar 60/70 meer hoeft ze niet. Maar misschien kunnen jullie om 22.00 wel een fles van 180 geven?
6 maanden geleden
Reactie op ElineHoef
Onze baby van 10 w ...
Laatste fles 23:00 geven? Hier laat ze ook 8 uur er tussen, op deze manier blijven wij lekker op ons schema
6 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Laatste fles 23:00 geven? Hier laat ze ook 8 uur er tussen, op deze manier ...
Dank voor jullie reacties.
Ja, ik heb daar ook aan zitten denken maar vind het ook wel spannend of ik hem dan niet uit zijn diepe slaap haal. Ging dat bij jullie in een keer goed?
6 maanden geleden
Reactie op ElineHoef
Dank voor jullie reacties.
Ja, ik heb daar ook aan zitten denken maar vind ...
Ja hoor, ze drinkt hier vaak niet alles op want moet haar ook echt wakker maken, maar ze slaapt daarna gewoon lekker verder tot 07:00
6 maanden geleden
Iemand tips?
Mijn zoon is nu 8 weken. 2 weken gelden spruw gehad. Onder tussen is de spruw weg. Maar hij drinkt gewoon niet meer. Zodra wij met de fles in zijn mond doen begint hij te schreeuwen. Niet eens huilen maar echt schreeuwen. Ik heb de spenen verwisseld, op aan raden van een jeugdverpleegkundige druppels voor krampen. Maar het is en blijft een ramp hij huilt zoveel. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
6 maanden geleden
Reactie op Ave1995
Iemand tips?
Mijn zoon is nu 8 weken. 2 weken gelden spruw gehad. Onder tu ...
Beetje kwark of yoghurt aan de speen proberen? Het zuur werkt vaak wel goed tegen de spruw maar misschien maakt het de speen tegelijkertijd iets aantrekkelijker.. een drupje kan vast geen kwaad en misschien is een keer al voldoende. Ik weet niet of het werkt. Maar ik probeer even mee te denken
6 maanden geleden
Reactie op Ave1995
Is er iemand door buikkrampen over gestapt van difrax na dr brown? En heeft ...
Dr.brown heeft wel een extra ventiel daarvoor in zitten dus dat zou inidergeval beter kunnen werken. Ik heb ook wel eens gelezen dat het toch wat kan helpen om water eerst uit te koken. Misschien is dat ook iets om te proberen🤷
6 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Dr.brown heeft wel een extra ventiel daarvoor in zitten dus dat zou iniderg ...
Vandaag overgestapt. En wat een verschil!! Hij drinkt en slaapt weer. Boert zonder te spugen! Wat een hel de afgelopen 2 weken. Ik heb weer iets kunnen doen zonder een huilend jongetje! Hij krijgt nu extra care voeding,johannesbroodpitmeel, dr brown fles. En 20 druppels van anti kramp spul van de etos!
6 maanden geleden
Vorige week donderdag gestart met kunstvoeding ipv borstvoeding. Sinds dinsdag zijn we helemaal over. Ze dronk steeds een beetje 120 ml per keer ongeveer (soms meer, soms minder), 7 voedingen per dag. Nu heeft ze vannacht 75 ml gedronken, vanochtend 90 ml en nu maar 60 ml. 0200-06:00-10:00, dus er zit prima wat tijd tussen waarin ze ook lekker heeft geslapen. Ze drinkt wat ze nodig heeft, maar het voelt zo weinig.. is het normaal?
6 maanden geleden
Reactie op JoyceD.
Vorige week donderdag gestart met kunstvoeding ipv borstvoeding. Sinds dins ...
Hier met 9 weken gaan de flessen sinds een paar dagen allemaal op 90ml om de 3uur.. daarvoor soms 60 soms 90. 120 kon in de tweede week wel maar was veelste veel ze ging er van spugen dus ze pakken echt wel wat ze nodig hebben ik doe nu vaak eerst 60ml en na een uurtje 60ml. Dan kom ik wel langzaam op 120 lijkt mij prima.
6 maanden geleden
Reactie op JoyceD.
Vorige week donderdag gestart met kunstvoeding ipv borstvoeding. Sinds dins ...
Ik heb een dochtertje van bijna 9 weken en bij mij is het ook echt dagelijks verschillend. 2 dagen geleden had ze 5 van de 6 flessen met 120 cc op. En sinds 2 dagen drinkt ze 80 of 90 cc, ik blijf ook gewoon nog om de 4u geven zodat de ritme er blijft.