24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub februari 2025

autisme?

Imsayfi

vorige week

Hoi iedereen, ik wil even iets van mij afschrijven. Ik zit met zorgen over mijn jongste kind, hij is 17 maanden oud. Ik merk dat hij anders ontwikkelt dan mijn andere twee kinderen.  ik merk namelijk dat hij geen behoefte heeft aan contacten met andere leeftijdgenoten of kinderen. Wanneer andere kinderen contact met hem proberen te maken dan sluit hij zich helemaal af en speelt hij alsof hij alleen is maar met mij maakt hij wel contact en speelt ie ook samen zoals oogcontact en komt ie naar mij toe om te knuffelen of om te zitten/uit te rusten.  ik merk ook dat hij geen enkel woord zeg behalve mama en papa en wat brabbelt talen zoals mi wat voor hem inhoudt dat hij wilt eten bijvoorbeeld. Verder merk ik dat hij dat hij niet goed weet wat ik zeg bijvoorbeeld als ik zeg kom we gaan naar boven dat hij naar mij staar en ik geen reactie krijg.  en ik merk dat hij zomaar uit het niets af en toe met zijn handen flappert niet vaak niet dagelijks, maar heel sporadisch en af en toe. Ik ben bang dat mijn zoon misschien autisme heeft. Het is voor mij heel nieuw. Ik weet niet wat ik kan verwachten en ik hoop echt niet dat hij het heeft omdat ik mijn zoon een normaal en een gezond leven gun. Ik ben constant aan het malen vooral 's nachts en ik kan het niet plaatsen wat hij heeft maar het is heel duidelijk dat hij anders ontwikkelt dan andere kinderen maar hij past niet 100% in het vakje autisme want hij heeft wel heel veel dingen wat een autistisch kind eigenlijk niet doet zoals contact maken, oogcontact maken, babbelen als de arts met hem speelt dan kijkt hij heel aandachtig of andere mensen. Hij houdt van mis Rachel zulke dingen hebben jullie misschien advies en is dit waarschijnlijk autisme

Geboorteclub februari 2025

1
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.