26 Reacties

8 maanden geleden

Ik lees mee

8 maanden geleden

Je hebt idd uv kap speciaal voor de buggy van het met of universele. Vaak zet je deze over een niet helemaal uitgekapte buggy dek. Een normale doek word te warm als een tent eroverheen. Tip als je deze nog niet hebt. Doe een badthermometer in de wagen kan je precies zien hoe warm het is erin. Het kan namelijk oplopen tot 11 graden warmer dan buiten de wagen! Kam dus goed zijn dat je in de wagen geen extra laagje aan hoeft te doen met warm weer. Goed hun nekje checken en kijken hoe het gaat. ❤️

8 maanden geleden

Ik heb gehoord dat je bij plus 15 het dekje er al af moet doen. Ik leg hem bij warm weer gewoon erin zonder dekentje. Als ik eind ochtend wegga en het is nog fris doe ik een knuffel dekentje tot zn middel en als het warm wordt haal ik die weg , en nekje controleren.

8 maanden geleden

Had gisteren het dekje er af gehaald en de kleine er zo in gelegd. En zo veel mogelijk in de schaduw gebleven :) Had alleen even een hele dunne hydrofieldoek mee, als hij iets te veel in de zon lag tijdens t wandelen deed ik die even over hem heen om de blote handjes/voetjes te beschermen tegen de zon.

8 maanden geleden

Je hebt idd uv kap speciaal voor de buggy van het met of universele. Vaak z ...
Geldt dit ook voor in de maxi cosi?

8 maanden geleden

Ik heb een dooky, die kan je spannen op de kinderwagen en Maxi Cosi, is echt ideaal. En een tip van flip, koop hem via vinted want nieuw kost die 23 euro ☠️

8 maanden geleden

Dekje er inderdaad vanaf bij warme dagen. Ik heb een UV doek van cloby aangeschaft, echt een aanrader. Kun je met behulp van magneten op iedere manier ophangen. Ook evt te gebruiken als bescherming in de draagzak/doek.

8 maanden geleden

Heeft iemand ook tips voor de draagzak, aangezien me dat nog warmer lijkt dan een kinderwagen. Moet ik haar dan een laagje minder aantrekken? En kan je dat bijvoorbeeld ook nog bij 25 graden doen?

8 maanden geleden

Zonder dekje omdat ik bang ben voor temperatuurstijging. Ik las dat het 11 graden warmer kan worden als je afdekt en geen idee wat het effect van dat dekje hierbij is? Ik heb wel zo'n zonnescherm gekocht. Eerst dooky, maar was er niet blij mee dus retour gedaan. Nu die van het merk van de kinderwagen zelf en die werkt stukken beter vind ik. Zon gaat wel nog steeds tot bij de baby met momenten dus altijd zonnebrand smeren.

8 maanden geleden

Reactie op Mesiya

Heeft iemand ook tips voor de draagzak, aangezien me dat nog warmer lijkt d ...
Je hebt verschillende materialen voor een draagzak, zou geen heel dikke doen. Draagzak telt als laagje kleding!

8 maanden geleden

Je hebt idd uv kap speciaal voor de buggy van het met of universele. Vaak z ...
Ik heb nu een thermometer mee en in de reiswieg naast mijn baby is het 3 graden kouder dan wanneer ik de thermometer op de kap leg. Ga het morgen eens overdag testen.

8 maanden geleden

Sowieso zonder dekje deze mag je niet meer gebruiken als de temperatuur boven de 20 graden is.

8 maanden geleden

Zonder dekje met UV-doek van Cybex zelf. We doen ook een badthermometer in de wagen om temperatuur goed in de gaten te houden.

8 maanden geleden

Hier zonder dekje, zoveel mogelijk in de shaduw lopen. Paar seconden zon kan geen kwaad… en als je langere tijd in de zon loopt gewoon een katoenen losse doek even over het gedeelte leggen waar de zon op schijnt. Verder hebben wij een wagen met zonnenklep en in de zonneklep kunnen we openritsen voor extra lucht doorlating en daar zit dan weer UV-werend gaas tussen (heel fijn, zo wordt t bijna nooit te warm in de wagen)

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Zonder dekje omdat ik bang ben voor temperatuurstijging. Ik las dat het 11 ...
Ik heb een joolz geo 3 maar daar is geen doek voor.. Heel raar

8 maanden geleden

Reactie op CreatieveVlot015745

Ik heb de joolz day 5. Hebben ze echt geen doek voor de geo 3? Raar ja!

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb de joolz day 5. Hebben ze echt geen doek voor de geo 3? Raar ja!
Nee als je op de site kijkt en filtert op Geo3 niets.. De verlengde zonnekap die op de wagen zit is wel UV werend maar zo'n doek leek me ideaal..

8 maanden geleden

Dooky doek past op Geo 3 reiswieg

8 maanden geleden

Reactie op NL1.

Geldt dit ook voor in de maxi cosi?
Onder zo’n dekje is het ook warmer misschien wat minder als in de buggy. De kleur zwart werkt natuurlijk ook mee met de warmte!

8 maanden geleden

Reactie op CreatieveVlot015745

Ik heb ook een geo3 en kwam hier ook al achter. Ik volg daarom even voor eventuele tips