Help, onze dochter is erg klein (9 weken en 4,5kg) en zit sinds de geboorte in de maxicosi met verkleiner. nu ligt ze eigenlijk al 9 weken met haar hoofd op de gordels zeg maar. Die gaan vlak langs haar oren. Ze is nu 53cm dus het extra verkleinstuk zou nog moeten passen. Echter kan ik niet concreet op internet vinden of dit nu goed zit of dat het extra verkleinstuk nu toch eruit moet.... Zijn er nog mensen met deze maxicosi en hoe liggen jullie kindjes hierin?