6 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb dat ook. Ook met mijn benen heb ik het

9 maanden geleden

Ik heb het in de zwangerschap gehad doordat ik vocht vast hield. Heb het nu sinds 2dagen weer slaap in mijn handen tijdens het voeden voornamelijk . Drink voldoende en niet het idee dat ik wederom vocht vasthou. Toch de houding wellicht..

9 maanden geleden

Hey, ja ik heb dat ook. Tijdens zwangerschap heb ik het nooit gehad maar het is begonnen sinds mn zoontje een maand is ong. Ik heb zelf het idee dat het komt door voeden of veel dragen op mn arm/schouder. Ik heb het alleen rechts trouwens. En meestal ook een soort kramp in mijn handpalm bij mn duim. Ik ben ook benieuwd of iemand tips heeft.

9 maanden geleden

Ik had dit ook na de bevalling. Constant slapende handen. Vorige week bij fysio geweest omdat ik ook zo'n last had van mijn bovenrug. Dat bleek het probleem bij mij. Door krampachtige houdingen bij voeden, andere bewegingen doordat je veel tilt of andere houding bij dragen baby, commode, badje doen... Zat de bovenrug compleet vast. Leek wel beton. Flink los gemasseerd (ontzettend pijnlijk), gekraakt en aan linkerhand is het nu over. Rechts nog wel afentoe slapend maar veel minder. Ga morgen weer naar de fysio want het zit nog steeds vast. Ze dacht dat er zenuw geblokkeerd kon zijn tussen de schouderbladen die voor het slapen zorgt. Hoop dat na de 2e behandeling het helemaal over is.

9 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad na de bevalling in mijn handen. Braces waren de oplossing maar ook tijd, ging vanzelf weer over

9 maanden geleden

Reactie op iowe

Ik heb dit ook gehad na de bevalling in mijn handen. Braces waren de oploss ...
Oh nee ik heb ook ostheopatie gehad