20 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op DajaLi
Ik ook, als nooit ervoor.. na elke taak wil ik liggen en even bijkomen.. ze ...
Ja idd zelf na paar happen eten ben ik al moe
6 maanden geleden
Hier nog één🥱. Werk 4 dagen van 8uur,daarna eerst even naar bed voor ik eten ga maken sinds 8wkn(nu 9wkn) hoe houden jullie dat vol met werk?
6 maanden geleden
Ik ben nu 9+3. Iedere dag na het werk even slapen. Op vrije dagen altijd een middagdutje tussen 15u en 17u. Zooo moe ben ik dan
6 maanden geleden
Reactie op GevatteKrokus305919
Hier nog één🥱. Werk 4 dagen van 8uur,daarna eerst even naar bed voor ik et ...
Hele goede vraag. Ik hoor het antwoord graag hoe men dit volhoudt. Ik heb gistermiddag vrij genomen om beetje bij te slapen.
6 maanden geleden
Pfff hier ook, hoe doen jullie dat met werk? Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om me ziek te melden maar ga toch maar door. Kan na werk/in het weekend ook niet heel erg uitrusten want hier nog een dreumes van 16 maanden rondlopen...
6 maanden geleden
Pfff hier ook, hoe doen jullie dat met werk? Ik heb al een paar keer op het ...
Ja ik heb dat dus ook, al paar gedacht meld me ziek, maar dan denk ik stel je niet aan. Doe vanavond maar weer rustig aan.
6 maanden geleden
Ik weet wel dat als je aangeeft zwanger te zijn, ongeacht het aantal weken je vanuit de wet recht heb op een extra uur doorbetaalde pauze per dag.
Zelf durf ik hier eigenlijk niet zo goed om te vragen 🥺
6 maanden geleden
Vallen jullie ook vanaf 20u op de bank in slaap? 😆 serietje aan, dekentje en ik doezel zo weg…
6 maanden geleden
Reactie op Meisjezondernaam
Vallen jullie ook vanaf 20u op de bank in slaap? 😆 serietje aan, dekentje ...
Ik al veel eerder😂
6 maanden geleden
Reactie op GedreveneFluistering288475
Ik al veel eerder😂
Haha ja 24/7 lees ik 🫣 ik doe wel overdag 2 dutjes anders hou ik t ook niet vol. Mn man zegt net: ga gewoon naar bed. Elke 10 minuten pauzeren omdat ik weer met mn ogen dicht lig 😂
6 maanden geleden
Reactie op Meisjezondernaam
Haha ja 24/7 lees ik 🫣 ik doe wel overdag 2 dutjes anders hou ik t ook nie ...
😂😂
6 maanden geleden
Ik ben ook zooooo moe. Ik mis de dagen toen ik nog geen kind had en ook gewoon daadwerkelijk na elk kleine ding dat ik deed, twee uurtjes kon bijslapen. Nu moet ik wachten op mn dochter haar middagdutje en hopen dat ze lang slaapt zodat ik ook kan slapen. Het in slaap vallen duurt namelijk ook heel lang, terwijl ik mega moe ben. 🥴