28 Reacties

6 maanden geleden

Heyyy Jaa heb ik ook gehad ik zou wel even de vk bellen en het aangeven het kan alle kanten opgaan maar meestal is het je baarmoeder die natuurlijk groeit en wat bloed verliest maar als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon een afspraak maken bij de vk ik had het op 6,1 de dag erna een vervroegde echo gehad hartje klopte goed en alles en ik ben nu 7 weken
Dit is bij mij dag 3 dat ik daar last van heb. Dat betekend dat het aan het innestellen is

6 maanden geleden

Reactie op AanstekelijkeBliksem881706

Dit is bij mij dag 3 dat ik daar last van heb. Dat betekend dat het aan het ...
Dat is niet helemaal waar. Innestellen gebeurt voordat je een positieve test hebt (ongeveer ergens de 3e week van je cyclus). Het kan wel verschillende andere oorzaken hebben wat niet dringend hoeft te zijn

6 maanden geleden

Dit heb ik dus ook met het vegen zie ik lichtroze in mn afscheiding, gisteren pretecho gedaan met 6+2 en gelukkig was er een hartje te zien vandaag dag twee dat ik weer bij het afvegen lichtroze heb in mn afscheiding het is wel heel mentaal slopend ookal had ik een goede echo🥹

6 maanden geleden

Eerste zwangerschap tot 20 weken gehad. Iets spotting. Kindje is nu bijna 1 :)

6 maanden geleden

Reactie op RosaS1995

Eerste zwangerschap tot 20 weken gehad. Iets spotting. Kindje is nu bijna 1 ...
Ook lichtbruin/lichtroze in je afscheiding gehad dus? Ik heb dit bij mn vorige 2 zwangerschappen niet gehad echt nieuw dit en mentaal slopend maar gelukkig goede echo gehad en zo van jou te horen kan het zeker positief uitpakken💗🥰

6 maanden geleden

Reactie op Aaliyahh

Ook lichtbruin/lichtroze in je afscheiding gehad dus? Ik heb dit bij mn vor ...
Ja! Ik ontdekte kleine rode/roze puntjes in mijn onderbroek en soms met vegen ook wat roze. Dit was soms even weg, na het eerste trimester nog maar 3x gehad. Waarschijnlijk een goed doorbloedde en wat gevoelige baarmoedermond. Ik vond het heel eng, maar er was bij mij echt niets ergs gelukkig

6 maanden geleden

Reactie op RosaS1995

Ja! Ik ontdekte kleine rode/roze puntjes in mijn onderbroek en soms met veg ...
Nou zo net weer gehad.. en het lijkt meer te worden voel me zo rot en de goede echo gisteren die gerustelling is nu al weer weg zo bang dat de bloeding meer gaat worden🥺

6 maanden geleden

Reactie op Aaliyahh

Nou zo net weer gehad.. en het lijkt meer te worden voel me zo rot en de go ...
Ach, wat vervelend he, die eeuwige onzekerheid. Gewoon de verloskundige bellen, zorgen uiten en desnoods aangeven dat je zo niet het weekend in wilt gaan. Deed ik toen ook, toen mocht ik voor een hele vlugge korte echo komen

6 maanden geleden

Reactie op Aaliyahh

Nou zo net weer gehad.. en het lijkt meer te worden voel me zo rot en de go ...
Ik had vanmorgen ook ineens met afvegen lichtroze afscheiding/bloed. Later echt donkerbruin bloed. Vanmorgen toevallig ook eerste echo gehad en die was perfect (7+2), vk zei niet te kunnen verklaren waar het vandaan kwam maar gaf wel aan dat het heel normaal is en veelvoorkomend is… Daarna nog minimaal met afvegen donkerbruin bloed, maar ben ook ondanks de echo vanmorgen de hele dag al angstig en paniekerig. Iemand hier ervaring mee?

6 maanden geleden

Ik heb het vorige week 3 avonden gehad, maandag, woensdag en vrijdag. Best wel veel lichtroze slijmerige afscheiding. Sindsdien is het weg en heb ik ook geen heftige krampen of buikpijn gehad. Misschien nog iets van innesteling ofzo. Ga er van uit dat er niks aan de hand is en dat het er bij mij bij hoort. Verloskundige gaf aan zolang het lichtroze is en niet helder rood kan het alle kanten op gaan

6 maanden geleden

Reactie op Nlb1993

Ik had vanmorgen ook ineens met afvegen lichtroze afscheiding/bloed. Later ...
Dit dus.. ondanks de goeie echo toch aan het stressen bij mij is het nog steeds lichtroze met afvegen en dan slijmerig natuurlijk maar ik denk dat het juist goed is dat het bij jou bruin begint te worden, hopelijk stopt dit snel want dit is mentaal slopend! Dikke knuffel!🥺❤️

6 maanden geleden

Reactie op Jill_96

Ik heb het vorige week 3 avonden gehad, maandag, woensdag en vrijdag. Best ...
Hier ook, vandaag derde dag kijken of het afneemt soms lijkt er niks meer te zijn als ik afveeg maar even later zie ik ineens weer lichtroze met slijm, zo eng om dit mee te maken he vooral omdat het nog zo pril is, had dus wel een goeie echo dus gerustellend maar dat de lichtroze bloed nog steeds niet helemaal stopt maakt me alsnog ongerust :( hopelijk stopt het snel! Vandaag dag 3 ben benieuwd of het gaat stoppen

6 maanden geleden

Reactie op Jill_96

Ik heb het vorige week 3 avonden gehad, maandag, woensdag en vrijdag. Best ...
Wanneer heb jeje echo?

6 maanden geleden

Reactie op Aaliyahh

Dit dus.. ondanks de goeie echo toch aan het stressen bij mij is het nog st ...
Hoe ver ben jij? Ik hoop dat het gauw stopt bij jou🙏🏼 Ik had ‘gelukkig’ maar 1 keer een veegje met lichtroze, daarna was het enkel donkerbruin. Hier lijkt het nu weg, hopen dat het zo is. Proberen te vertrouwen op de goede echo❣️Dikke knuffel terug!

6 maanden geleden

Reactie op Nlb1993

Hoe ver ben jij? Ik hoop dat het gauw stopt bij jou🙏🏼 Ik had ‘gelukkig’ m ...
Ik 6+4 ongeveer vandaag, en jij? Wat fijn dat het bij jou snel over is gegaan! Bij mij lijkt er nu niks meer te komen maar er komt weer vast lichtroze vandaag dus ga er niet gelijk vanuit dat het klaar is. Hopelijk nog ff volhouden tot maandag dan heb ik mn volgende echo op 7 weken hopelijk nog steeds een hartje en mooi gegroeide kleintje.🥺

6 maanden geleden

Reactie op Aaliyahh

Hier ook, vandaag derde dag kijken of het afneemt soms lijkt er niks meer t ...
Ik hoop het ook voor je!

6 maanden geleden

Reactie op Aaliyahh

Wanneer heb jeje echo?
Aanstaande maandag

6 maanden geleden

Reactie op Aaliyahh

Ik 6+4 ongeveer vandaag, en jij? Wat fijn dat het bij jou snel over is gega ...
Ik ben 7+3 (dacht 7+6 te zijn maar gister dus drie dagen teruggezet voor nu). Ik heb nu enkel met afvegen nog iets wat beige lijkt en echt minimaal dus ik hoop dat het echt over is nu. Hopen voor jou dat het ook niet aanhoudt, die angst en onzekerheid is vreselijk. Ik duim met je mee voor maandag, dat is dan je 2e echo?🥰

6 maanden geleden

Reactie op Nlb1993

Ik had vanmorgen ook ineens met afvegen lichtroze afscheiding/bloed. Later ...
Had je een inwendige echo of uitwendige?