17 Reacties

6 maanden geleden

Yep Net was opgevouwen wat normaal vrij snel gaat, duurde nu naar mijn gevoel echt zo lang kwam geen eind aan. Het liefste lig ik op de bank een serie ofzo te kijken en laat mij maar. Maarja nog 2 kinderen dus dat gaat niet

6 maanden geleden

Jazeker, ben vandaag 6+4 en ik herken dit enorm. Het is heerlijk weer en ik wil het liefst iets doen maar absoluut geen fut. Wil graag sporten maar ook dat gaat niet. Klusjes in huis zijn ineens enorm slopend, ookal zijn ze minimaal en doe ik ze normaal heel graag (ik vind het heerlijk de was te doen 😅). Heel herkenbaar!

6 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Wil het liefste hele dag liggen en niks doen..

6 maanden geleden

Ja herkenbaar, ook weinig zin in de “leuke” dingen, m’n normale hobbies enzo. Vrij irritant!

6 maanden geleden

Ik herken het ook heel erg, vandaag 6w5d, kan niets opbrengen en voel me ook heel ziek met al die misselijkheid en buikpijn. Afspraken waar ik zin in had af moeten zeggen met smoesjes want niemand weet er nog van. Kan alleen maar liggen en voel me beetje depri ervan. Ik vind het echt lastig. Laten we maar lief zijn voor onszelf. Hopelijk is het een fase die snel weer voorbij gaat.

6 maanden geleden

Herkenbaar. Vandaag 7 weken. Ben doodop. Overleven op mijn werk!

6 maanden geleden

Heel herkenbaar!! Ik ben rond de 6 weken + en eten lukt bijna niet… dus ben helemaal slap maar wel 3 dagen werken in de kinderopvang aan het werk, niemand weet nog dat ik zwanger ben😅 dus het is super vervelend soms ga ik gewoon even rustig zitten en slokje water nemen. Heb thuis ook nergens zin in om te doen door krampen en beetje duizelig steeds…

6 maanden geleden

Reactie op Rianne_94

Ik herken het ook heel erg, vandaag 6w5d, kan niets opbrengen en voel me oo ...
Je omschrijft exact hoe ik me voel ( ook exact even ver haha!) ik denk dat we dit echt kunnen afschuiven op de hormonen in combi met moe en misselijk. Niet gek dat we geen zin of puf hebben om iets te doen want we zijn eigenlijk alleen maar aan het overleven 🫩

6 maanden geleden

Jaaa heel herkenbaar!!

6 maanden geleden

Reactie op Layne

Je omschrijft exact hoe ik me voel ( ook exact even ver haha!) ik denk dat ...
Ik had net weer een huilbui en dit doet me echt goed om even van je te lezen❤️. Dankjewel! Bijzonder ook dat we exact even ver zijn🥰. Ik schaam me om te zeggen maar ik voel me deze dagen zo slecht dat ik soms denk, ik wil niet meer zwanger zijn, ik kan het niet aan. Terwijl ik weet dat ik er zo blij mee ben en dat als de hormonen weer normaler doen, het echt wel goed komt. Het helpt ook niet dat m'n zusje zwanger is (al echt veel langer, over de helft heen) en overal fluitend doorheen gaat, geen enkel kwaaltje heeft ze gehad en ik heb ze letterlijk allemaal. Daar raak ik erg angstig van merk ik, van wat is er dan mis met mij. Maar vanochtend de vk gebeld omdat ik me toch wel zorgen maakte en ze kon me geruststellen dat het er allemaal bij hoort. Ik start met vezels voor de obstipatie en suprimal tegen de misselijkheid, hoop dat het helpt. Hoop zo optimistisch mogelijk te blijven en met positieve energie dit te dragen. We komen er wel doorheen oke, het zijn maar de hormonen die ons zo gek maken. 🙏🏻

6 maanden geleden

Ik ben zo slap dat ik thuis op de bank lig en ben ziekgemeld van werk..

6 maanden geleden

Reactie op alice14

Supervervelend, ik heb nu vakantie maar ben eigenlijk ook ziek. Heel veel beterschap, je bent niet alleen hierin! ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Rianne_94

Supervervelend, ik heb nu vakantie maar ben eigenlijk ook ziek. Heel veel b ...
Jij ook veel beterschap! Hoop dat je toch een beetje van je vakantie kan genieten ❤️

6 maanden geleden

Reactie op alice14

Ik ook al twee weken ☹️ Hoewel ik totaal geen puf heb om te werken en het natuurlijk een heel legitieme reden is, voel ik me ergens ook wel bezwaard.

6 maanden geleden

Ik herken het ook zeker, ben steeds zo moe en heb nergens zin in om te doen. Bijna te moe om te slapen 🤣

6 maanden geleden

Wat vervelend dat alles nu zoveel moeite kost. Ik herken dit ook! Het liefst wil ik ook de héle dag cocoonen. Vooral geen zin in werk, kan me er zo vreselijk moeilijk toe zetten. Ik kan mijn eigen agenda indelen en werk deels op locatie/deels thuis. Ik kan me vreselijk moeilijk tot werk zetten en begin de werkdag echt met een steen in m’n maag. Ik vind mijn werk ineens niet leuk meer, terwijl ik dit normaal gesproken altijd wel vond. Herkennen anderen dit?

6 maanden geleden

Ik ook al twee weken ☹️ Hoewel ik totaal geen puf heb om te werken en het n ...
Heb ik ook… maar we doen het voor een goed doel ❤️